Ik heb menig topic over dit onderwerp uitgezocht en door gespit maar heb nog geen oplossing kunnen vinden.
Ik draai apache 2 en tomcat 6.0.14 die via mod_jk aan elkaar worden gelinkt.
Hier is mijn standaard cofiguratie (apache laat ik buiten beschouwing want die werkt):
Dit is bereilbaar via myapp.com (apache). Enige probleem is dubbele init van de applicatie.
Ik heb onder de <tomcat> dir een nieuwe folder gemaakt met de naam hosts4apps (dus pad is <tomcat>/host4apps).
Ik pas de httpd.conf in apache aan met de volgende DocumentRoot voor de VH:
DocumentRoot "c:/Tomcat-6.0/hosts4apps/myapp"
en in server.xml wijzig ik de tweede host als volgt:
Als ik mijn war file in de host4apps folder zet wordt die netjes door tomcat uitgepakt. Maar ik krijg een 404 terug als ik localhost.myapp.com intoets in mijn browser.
Ik draai apache 2 en tomcat 6.0.14 die via mod_jk aan elkaar worden gelinkt.
Hier is mijn standaard cofiguratie (apache laat ik buiten beschouwing want die werkt):
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| ... <Connector port="8309" enableLookups="false" redirectPort="8743" protocol="AJP/1.3" /> <Engine name="Catalina" defaultHost="localhost"> <Realm className="org.apache.catalina.realm.UserDatabaseRealm" resourceName="UserDatabase"/> <Host name="localhost" appBase="webapps" unpackWARs="true" autoDeploy="true" xmlValidation="false" xmlNamespaceAware="false"> <Host name="localhost.myapp.com" appBase="webapps/myapp" unpackWARs="true" autoDeploy="true"> <Context path="" docBase="" reloadable="true"/> </Host> </Engine> |
Dit is bereilbaar via myapp.com (apache). Enige probleem is dubbele init van de applicatie.
Ik heb onder de <tomcat> dir een nieuwe folder gemaakt met de naam hosts4apps (dus pad is <tomcat>/host4apps).
Ik pas de httpd.conf in apache aan met de volgende DocumentRoot voor de VH:
DocumentRoot "c:/Tomcat-6.0/hosts4apps/myapp"
en in server.xml wijzig ik de tweede host als volgt:
XML:
1
2
3
4
| <Host name="localhost.myapp.com" appBase="host4apps" unpackWARs="true" autoDeploy="true"> <Context path="" docBase="" reloadable="true"/> </Host> |
Als ik mijn war file in de host4apps folder zet wordt die netjes door tomcat uitgepakt. Maar ik krijg een 404 terug als ik localhost.myapp.com intoets in mijn browser.