Ik heb digitale tv van Multikabel en zit even te bekijken of alle bekabeling in mijn huis van een goede kwaliteit is, en niet van de bouwmarkt ofzo.
De bekabeling heb ik niet zelf aangelegd, dat hebben de vorige bewoners gedaan.
Nu loopt er vanaf de meterkast een dikke kabel naar het aansluitpunt in de woonkamer. Hier wil ik eigenlijk een goed merk, zoals Hirschmann voor in de plaats hebben.
Maar toch maar even kijken of de kabel die erin zit niet al van een goed merk is.
Het volgende staat op de kabel :
CAI 2000 NKE Coax Twaalf
Mijn zoektocht met google heeft niets opgeleverd.
Zijn hier experts die deze kabel herkennen en mij misschien wat info kunnen geven ?
Als het alsnog een bouwmarkt-kabel is, dan ga ik het vervangen door Hirschmann, maar wil het eerst zeker weten.
Alvast bedankt.
De bekabeling heb ik niet zelf aangelegd, dat hebben de vorige bewoners gedaan.
Nu loopt er vanaf de meterkast een dikke kabel naar het aansluitpunt in de woonkamer. Hier wil ik eigenlijk een goed merk, zoals Hirschmann voor in de plaats hebben.
Maar toch maar even kijken of de kabel die erin zit niet al van een goed merk is.
Het volgende staat op de kabel :
CAI 2000 NKE Coax Twaalf
Mijn zoektocht met google heeft niets opgeleverd.
Zijn hier experts die deze kabel herkennen en mij misschien wat info kunnen geven ?
Als het alsnog een bouwmarkt-kabel is, dan ga ik het vervangen door Hirschmann, maar wil het eerst zeker weten.
Alvast bedankt.