Toon posts:

[V&A]User heeft nooit product opgestuurd.

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Via V&A heb ik een poosje terug een 'Vraag' geplaatst omtrend een Datakabel / K810i. Ik heb toen contact met iemand gehad en voor 6,10€ zou hij mij een kabeltje opsturen. Deze is er nooit gekomen, en op mails wordt ook niet meer gereageerd. Los van het feit dat ik een IP adress + email adress heb, maar verder geen profiel kan tegenkomen, is er ook een meldingspunt voor dit soort taferelen?

Nu zul je wel zeggen ach het is maar 6,10€ maar als we zo met z'n allen gaan denken dan is ook Dagobert duck niet rijk geworden toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Je hebt toch ook een rekeningnummer? Geen naam of zo?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-10 14:37

JHS

Splitting the thaum.

Je zou iniedergeval nog de userfeedback in kunnen vullen via http://tweakers.net/aanbod/beoordeel/[userid] voorzover je dat nog niet gedaan hebt :)

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JHS schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:41:
Je zou iniedergeval nog de userfeedback in kunnen vullen via http://tweakers.net/aanbod/beoordeel/[userid] voorzover je dat nog niet gedaan hebt :)
Dat heb ik al gedaan... Na dit topic ben ik eens op onderzoek uitgegaan.. de betreffende user gevonden een een -2 feedback achtergelaten.

Feit blijft wel dat ik niks ontvangen heb en ook niet mijn geld retour gekregen heb, terwijl we elkaar nog geschreven hadden en hij beweerde het onmiddelijk de envelop de volgende dag op de bus te doen. Nou 1.5 week later, nog steeds niet.

Met de bank kan je je zelf betaalde overboeking (rabo) niet terugvorderen als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:46:
[...]

Met de bank kan je je zelf betaalde overboeking (rabo) niet terugvorderen als ik het goed heb.
Je moet een klacht indienen bij jouw bank en zijn/haar bank wegens oplichting. Ik zou je een aangiefte kunnen aanraden, maar ze staken helaas. Probeer eens via www.politie.nl

Zie ook www.internetoplichting.nl

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor 6,10€ is dat wel heel erg overdreven, om meteen een aangifte in te dienen. Het blijft gewoon zwak als er afspraken gemaakt worden en die niet nagekomen worden zonder enige toedracht over waarom. Als ik 'm nog 1.5 week geleden per mail gesproken heb en hij onmiddelijk dat kabeltje de bus op de volgende dag zou doen dan had het er allang moeten zijn.

Jammergenoeg was dat dus niet het geval, en laat meneer zonder afgaaf niets van zich weten. Ik ga wel nog even informeren bij de rabobank, maar ik denk niet dat ik er veel uit zal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 17:29

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:55:
Voor 6,10€ is dat wel heel erg overdreven, om meteen een aangifte in te dienen. Het blijft gewoon zwak als er afspraken gemaakt worden en die niet nagekomen worden zonder enige toedracht over waarom. Als ik 'm nog 1.5 week geleden per mail gesproken heb en hij onmiddelijk dat kabeltje de bus op de volgende dag zou doen dan had het er allang moeten zijn.

Jammergenoeg was dat dus niet het geval, en laat meneer zonder afgaaf niets van zich weten. Ik ga wel nog even informeren bij de rabobank, maar ik denk niet dat ik er veel uit zal halen.
Je kan er ook een melding van maken bij de politie.. dan staat het geregistreerd.
Je hoeft geen aangifte te doen. Maar dit soort registraties zijn zeker wel handig in de toekomst.
Verder zou ik gewoon aangifte doen.. dan moet je me maar niet oplichten, het gaat niet om het bedrag (waar leg je de grens, 10, 20, 30, 40 of 50 euro? Of misschien nog wel meer?) maar om het idee

[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 23-01-2008 15:59 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

St@m schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:58:
[...]

Je kan er ook een melding van maken bij de politie.. dan staat het geregistreerd.
Je hoeft geen aangifte te doen. Maar dit soort registraties zijn zeker wel handig in de toekomst.
Verder zou ik gewoon aangifte doen.. dan moet je me maar niet oplichten, het gaat niet om het bedrag (waar leg je de grens, 10, 20, 30, 40 of 50 euro? Of misschien nog wel meer?) maar om het idee
compleet mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, je hebt wat dat betreft gelijk. Al stoppen in een vroeg stadium toch? :P
Pagina: 1