Toon posts:

Naam bij artikel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[egoistische modus]
Als er een artikel wordt ingezonden door iemand komt toch altijd zijn/haar naam erbij?

Gisternacht (vandaag) rond 2 uur heb ik een paar stukkies ingezonden, waaronder die van de CEO van AMD en de winstresultaten van NVidia op de frontpage.

Nu staat daar dus helemaal geen naam bij.
Als iemand anders' naam er bij staat is mij best, maar helemaal geen naam erbij zetten...

Als ik ze s'nachts voor 3 uur post hebben jullie ze toch wel de volgende ochtend binnen :?
[/egoistische modus]

Niet dat er alsnog een naam (niet perse die van mij, dus niet egoistisch ;) ) bij hoeft hoor, maar ik vraag het me af. 'T is tenslotte wel leuk dat als je midden in de nacht op zoek gaat voor wat nieuws voor Tweakers.net je naam ook genoemd wordt.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op donderdag 15 februari 2001 16:59 schreef Mecallie het volgende:
Als ik ze s'nachts voor 3 uur post hebben jullie ze toch wel de volgende ochtend binnen :?
Zodra je iets submit komt het meteen in een lijst in de backoffice van t.net (waar de newsposters inkunnen).

Verwijderd

hmmzz, normaal als je een artikeltje instuurt met je naam erbij wordt dat automagisch in het textboxje gegooid. Een mogelijkheid zou kunnen zijn dat een andere nieuwsposter het niet zo interessant vond en het heeft getrashed waarna weer een andere nieuwsposter het is tegengekomen en het heeft gepost.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks.

Die optie van RobinVR had ik nog niet aan gedacht!
Ik maak me d'r ook niet druk over hoor, daarvoor heb ik nog niet genoeg koffie gehad ;)

Wel een beetje tegenstrijdig... Krijgen ze nu ruzie over het wel of niet posten >:)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de naam van de (eerste) submitter wordt vermeldt, maar dat kan door bepaalde redenen (waarvan Robin er net een heeft genoemd) wel eens fout gaan.

In dat geval is er weinig aan te doen, maar dan hoef je niet denken dat we je geen credit willen geven ofzo :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
In dat geval is er weinig aan te doen, maar dan hoef je niet denken dat we je geen credit willen geven ofzo :).
Dat dacht ik natuurlijk ook niet.
Ik vroeg me gewoon af hoe dit kwam, omdat bij bijna elk artikel wel een naam staat.

Aan de reden van Robin had ik nog niet gedacht |:( (zoals ik al zei: te weinig koffie ;) )
Pagina: 1