Toon posts:

So Speaky films e.d.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.326 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in December mijn So Speaky 500 GB binnengekregen en eigenlijk ben ik er wat betreft de externe schijf wel tevreden mee.
Het word wat minder als ik inderdaad probeer deze aan te sluiten op de TV om er vervolgens de films mee af te spelen.

Ik had wel gezien dat er wat reacties waren, maar deze topics zijn al 2 weken oud en weet niet of daar nog op gereageerd word.
Ik zag in een van de topics namelijk dat er firmware was uitgegeven, helaas blijkt de firmware niet meer beschikbaar op de site van Dane-Elec.
Ook na wat heen en weer gemail naar DE kom ik niet veel verder dan inderdaad de sumiere handleiding die ik bij mijn zending heb gekregen.
Ik kan dus inderdaad niet met de AB (ook niet handmatig eigenlijk) mijn films vooruit spoelen of een ondertiteling selecteren.

Is er iemand die mij misschien wat meer uitleg zou kunnen geven? Of zijn er mensen die al wat meer ervaren zijn met dit product?

Alvast bedankt,
Theo

Verwijderd

Er zijn allerlei problemen met het apparaat.
Er zijn firmware upgrades uit, maar die lossen (bij mij) niet alle problemen op.
Ik heb contact met djames@dane-elec.nl

Van hem heb ik net vandaag de laatste firmware gekregen, maar ik denk erover om het apparaat maar weer terug te geven. Op zich jammer, want het idee is leuk, maar dan moet het wel werken.
Ik voel me nu af en toe een beta-tester voor hen.

• middelsluis
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05-2025
Hallo Twelgemoed,

Ik begrijp dat jij nw firmware hebt? Werkt deze? Merk je verschil?

Heb ook contract gezocht met DaneElec maar nog geen reactie. Weet je inmiddels al meer?

Bedankt Arthur

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-02 22:23
Voor het gemak de site van Dane-elec:

Op de pagina van Dane-elec (zie onderstaande link) staat beschreven hoe je je huidige firmware kunt checken, en evt. kun je hier ook meteen de laatste beschikbare firmware downloaden:

http://www.danedigital.com/4-SO-Hard-Disk-Drives/5-so-speaky.html

SoeCSeX. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Marinus-Roro op 14-01-2009 11:08 ]

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *