[GHOST] Image Restoren en drive direct benaderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik gebruik nu al een tijdje Ghost (versie 8 nog) voor het maken en restoren van XP images in combinatie met een Windows PE Boot CD (BartPE).

Als ik een complete drive restore heb gedaan via Ghost, moet ik nu eerst weer de PC opnieuw starten voordat ik weer de lokale HD kan benaderen via een verkenner.

Nu vraag ik me af of er misschien een /switch is die ervoor zorgt dat ik wel direct de HD kan benaderen als ik er een Ghost image op heb gezet, zonder dat ik eerst weer de PC opnieuw moet starten.

Momenteel gebruik ik ook Drive SnapShot als imagetool en daarmee lukt het dus wel, image restore en ik kan direct via de verkenner weer op de HD. Alleen zou ik graag Ghost willen blijven gebruiken omdat dat net iets lekkerder werkt.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Software vragen - of in dit geval liever nog disk-gerelateerde vragen stel je niet in WOS maar in het daarvoor bedoelde forum.

Ik verplaats je topic naar Opslagmedia & I/O Controllers omdat je het over disk imaging hebt, en niet over Windows als zodanig.

Let er ook even op dat Ghost 8 een sector-based imaging tool is - daar kan ook nog verschil in zitten.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
alt-92 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:35:
Software vragen - of in dit geval liever nog disk-gerelateerde vragen stel je niet in WOS maar in het daarvoor bedoelde forum.

Ik verplaats je topic naar Opslagmedia & I/O Controllers omdat je het over disk imaging hebt, en niet over Windows als zodanig.

Let er ook even op dat Ghost 8 een sector-based imaging tool is - daar kan ook nog verschil in zitten.
Bedankt