[Wininstall LE 2003] Vraagje over log bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-07 08:36

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ik installeer regelmatig pc's voor klanten. Nu dacht ik lekker slim te zijn en maak m.b.v. Wininstall LE 2003 (die ik nog ergens gratis op internet gevonden heb) een MSI bestand met een aantal standaard programma's die ik altijd installeer (Ccleaner, SpyBot, Spyware blaster, Advanced Windowscare 1.7, XPsmoker 4.4, PowerDVD, en een zooi achtergrondplaatjes. Teven ook wat aanpassingen in het register). Nou dat werkt prima, met een klik staat er binnen 2 minuten een berg software erop.

Maar zodra ik ccleaner laat lopen en de log bestanden laat verwijderen, en vervolgens ergens op klik (b.v. deze computer) wil windows weer het MSI bestand uitvoeren. Zodra ik ccleaner de Log bestanden niet laat weg halen gaat alles prima.

Dus waarom wil windows als ik de log bestanden weghaal het MSI bestand opnieuw hebben? Ik weet het nu, maar als een klant dan toevallig ook de logbestanden weg haald heeft hij een probleem, omdat hij niet mijn zelf gemaakt MSI bestand heeft. Uiteraard zou ik dat MSI bestand (150 mb) ook lokaal kunnen zetten op elke PC, maar het moet toch anders kunnen.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• Jake Bullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:25

Jake Bullet

Applicatie verpakker

Je logbestand is het KeyPath voor het component waar deze logfile instaat, dus iedere keer als de app wordt gestart checkt windows installer of deze bestaat, zoniet, schiet ie in repair stand.
Verwijder de logfiles uit je msi, kies een ander KeyPath of kies voor geen KeyPath (yuck).