[iPod Video] Moet resetten om aan te krijgen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.820 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Probleem is als volgt: als mijn iPod (30GB 5G) niet is aangeweest voor meer dan +- 3 uur dan kan ik de ipod niet meer aankrijgen door simpelweg op de playbutton te drukken. De enige manier om mn iPod dan weer aan te krijgen is door de Menu button en de Play button ingedrukt te houden zodat ie reset (appeltje verschijnt in het scherm). Vervolgens werkt ie dan wel weer. Maar dit lijkt me niet de bedoeling.

Ik heb de iPod software ook al meerdere malen geupdate en als het goed is runt ie nu de laatste versie 1.2.3. Verder heb ik ook een restore geprobeerd vanuit iTunes en alles terug naar de fabrieksinstellingen gezet. Dit leverde verder geen resultaat op.

Heeft iemand nog een ander idee om mijn iPod (na 3 uur inactieviteit) weer met de play button aan te kunnen krijgen?

Ik wilde graag eerst nog andere ideeen horen voordat ik terug naar de apple store ga, want ik heb nog wel garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Niet online
*schopje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:02
Ehm, misschien lijkt het erop dat je Ipod UIT/UIT gaat en niet meer op standby, standby haal je eraf door de Play knop en als hij echt UIT is dan moet je menu indrukken om hem aan te krijgen.

Ik heb het zelfde met mijn Nano (1st Gen).

Probeer het maar eens.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Niet online
Het werkt idd door op menu te drukken maar dan krijg je wel een reset (appeltje in het scherm). Hoor je niet altijd je iPod aan te kunnen krijgen door alleen op de Play knop te drukken? Dat werkt bij mij dus niet na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:02
Ehm, nee je iPod moet gewoon weer opstarten, een reset krijgt hij niet, dat jij het logo aanziet voor een reset daar kan je iPod niets aan doen.

Een reset geven en gewoon opstarten zijn 2 verschillende dingen.

Ik heb echt exact hetzelfde me mijn Nano en ook de Nano van mjin vriendin.

Kortom het hoort zo.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Niet online
Oke, dank voor de uitleg.
Pagina: 1