Call of duty 4 opstart multiplayer error

Pagina: 1
Acties:
  • 3.328 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Topicstarter
Ik heb een heeeel vaag iets.
Pas geleden een nieuw systeem gekocht om o.a. call of duty 4 te kunnen spelen etc....

Nou blij dat ik was eindelijk dat spel geïnstalleerd, en lekker gaan gamen op single player.
Werkt allemaal als een zonnetje... Nou was dat vrij snel uitgespeeld en besloot multiplayer te proberen.... En toen kwam het probleem

Zodat ik de multiplayer opstarte kreeg ik keurig het opstart scherm van cod4 in beeld, daarna zwart beeld voor 5 sec ofzo en daarna klapte hij eruit zonder ook maar echt in het spel zelf te zijn geweest.... Nu had ik al wat gelezen over stereomix oid activeren in je geluids opties etc maar die kon ik hier niet vinden met vista...

Ik dacht laat ik eens mijn oude pci soundblaster 128 erin stoppen van 10 jaar oud.... Xp drivers erop want hij is niet meer voor vista ondersteund. En goh hij deed het.

Wat kan er mis zijn met mijn onboard geluidkaart ?? Dat hij singleplayer wel start en multiplayer niet ?

Specs
Asus P5K mobo
P4 3.0ghz
2GB 800mhz
MSI 8800 GT OC

vista ultimate 32bits

(laatste mobo drivers heb ik al geprobeerd)

Waarom ik dit nu post omdat dat soundblaster kaartje klinkt als BLIK en loopt niet echt soepel :D

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Topicstarter
Niemand ??? :)

[ Voor 96% gewijzigd door Firecow op 24-01-2008 19:38 ]

• CounterDesk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-11 21:33
Probeer het eens door je microphone in te pluggen. Het klinkt misschien raar, maar je moet een opname apparaat actief hebben. Ik had exact hetzelfde probleem.

Eerst singleplayer gespeeld, werkte perfect... Start MP op: *boem* uit! En ik heb het origineel nog wel gekocht! Blijkt dat je dus je microphone d'r in moet douwen (of stereo mix aan, dat is ook een opnameapparaat)...

[ Voor 41% gewijzigd door CounterDesk op 24-01-2008 19:52 ]

Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:23
Er is een fix voor mensen met een amd athlon (xp) processor, hierbij moet je een bestandje vervangen in de miles map van call of duty 4. Aangezien miles voor het geluid zorgt werkt het misschien ook wel bij jou :) . Zie: http://forum.i3d.net/tech...ten-athlon-processor.html

Verwijderd

Lol klinkt raar die mic oplossing maar heeft bij mij zeker geholpen. Haal ik hem druit dan start hij niet... Succes... btw veel op google te vinden..

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Topicstarter
Bizarr maar die mic oplossing werkt hier dus ook !

Heel vaaag
Thx :)

Pagina: 1