Toon posts:

HTC touch ziet geheugenkaart niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 788 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een HTC touch met een 1GB kaartje er in.
In de "info" pagina geeft deze aan dat het uitbreidingsslot in gebruik is, maar bij geheugen staat er dat het niet geinstalleerd is. Ik kan het ook niet zien.

Weet iemand wellicht of dit geformatteerd moet worden oid?
Ik kom er zo 1-2-3 niet uit...

net in het (in mijn ogen correcte deel) gepost, namelijk pda's en smartphone's, maar deze is gelocked omdat een moderator kennelijk niet begreep dat ik de geheugenkaart niet extern kan formatteren omdat ik geen passende cardreader heb. Vervolgens diende ik deze post in het algemene (?) forumdeel te schrijven, wat ik thans doe. (Dank nog voor de hulp. :-( )Ik zou dus graag weten hoe ik het formatteren op de tel. zelf kan doen..(indien dit de oorzaak is, wat ik dus ook niet weet...)

• Acid
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-02 15:11
Hey L,

Ik heb er zelf ook een, de micro sd card hoeft niet geformateerd te worden dat was ie al. Je moet gewoon even kijken via start - instellingen - tabblad systeem - geheugen - tabblad opslagkaart.

Als het goed is zie je daar "Blue-tooth" en "Opslagkaart" daarboven vermeld wm6 al de grote en het gebruik. Zie je opslagkaart niets dan is er iets mis met je msd card.

Mocht je te weinig ruimte hebben ga dan weer naar start - programma's - verkenner - opslagkaart.

En mik eraf wat je bekend is en weg kan.

S6 and Gl. :)

Verwijderd

Topicstarter
daar geeft ie inderdaad niets aan.
er staat: "niet geinstalleerd"
Wanneer ik echter kijk bij instellingen-info-versie, staat daar onderin "uitbreidingssleuf: in gebruik"
Vandaar dat ik dacht dat ie wellicht geformatteerd diende te worden...

any idea?

thanks!

• Acid
Dit is neem ik aan de card die je erbij hebt verkregen.

Mocht dat zo zijn dan kan hij gewoon stuk zijn of de sleuf.
zie kans om een ander msd card te proberen maakt niet welke grote aangezien je wil
kijken of de sleuf wel functioneerd.

Mocht dat niet zo zijn formateren!

S6 ;)

Verwijderd

Topicstarter
ok. maar hoe formatteer ik dat ding?
ik heb alleen een sd sleuf in een pc die het momenteel niet doet...
is dat niet mogelijk op de touch zelf?

thnx.

• Acid
Sorry L,

Je kan hem niet in je htc formateren alleen bestanden verwijderen via de verkenner.

Maar de logische gedachten, als je hem niet ziet bij opslagkaarten kan je hem niet formateren.
Al was die mogelijkheid er, er is gewoon iets met de card denk ik.

Aangezien je aangeeft dat hij de sleuf in gebruik heeft maar hem niet ziet als opslag kaart.

Even terug naar de winkel ben ik bang voor, of als die moeite je niet waard is € 18,- of iets duurder zijn ze.

S6 en GL :)

Verwijderd

Topicstarter
tja, da's het nadeel van een marktplaats-aankoop denk ik ;-)
Zal wel winkel worden dan...
Wat ondersteunt ie max? Koop ik gelijk een grotere...

ps. Zijn ze uit de verpakking reeds geformatteerd?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 23:04 ]

• Acid
Orgineel uit doos wel geformateerd

Ik dacht 4 Gb max maar krijg het zo snel niet gevonden (heb zelfs de handleiding ff gedownload voor je).

FF google hielp ook niets maar ik had hiervoor een Ipaq en vrat al 2GB.

Ik heb er TT6 op staan met weurope dus 1gb is opzich voldoende.

Overigens hoeveel heb je ervoor betaalt?

Verwijderd

Topicstarter
niet teveel :-)

kan je de tt6 met Weurope ergens dl?

ff 2gb besteld bij azerty... ben benieuwd...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 23:44 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 22:28:
net in het (in mijn ogen correcte deel) gepost, namelijk pda's en smartphone's, maar deze is gelocked omdat een moderator kennelijk niet begreep dat ik de geheugenkaart niet extern kan formatteren omdat ik geen passende cardreader heb. Vervolgens diende ik deze post in het algemene (?) forumdeel te schrijven, wat ik thans doe. (Dank nog voor de hulp. :-( )
Je hebt de moderator in PSSG niet goed begrepen. Hij gaf aan dat je in het algemene topic voor de HTC Touch moet zijn, en dat is HTC Touch - Deel 5.

In dat topic (en de voorgaande delen) vind je allerlei tips en trucs, lees die eerst door voordat je je vraag stelt. Dat je er 1-2-3 niet uitkomt betekent alleen maar dat je nog onvoldoende inzet hebt getoond, pas als je er 98-99-100 nog niet uitkomt, gezocht hebt op het internet en in de handleiding, dan is het tijd voor een vraag ;)

Hier zit je in ieder geval niet goed, want dit gaat over Windows :) . Maar dat lost de crew wel verder op.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Inderdaad :)

Niet hier proberen maar eerst HTC Touch - Deel 5 doorlezen :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.