[Exchange / Outlook 2003] Public folders automatisch openen

Pagina: 1
Acties:

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:43
He allemaal,

In ons bedrijf maken we voor onze info@bedrijfsnaam.nl en fax@bedrijfsnaam.nl mailbox gebruik van public folders. Dit werkt allemaal perfect. Er is alleen een groot nadeel en dat is als een gebruiker zijn outlook opstart de public folders altijd opgeklapt staan.

Ook is er dan niet te zien of er in 1 van de 2 folders nieuwe e-mail aanwezig is. Pas als je een public folder een keer aanklikt lijkt hij te verversen en wordt hij vetgedrukt indien er nieuwe e-mail aanwezig is.

Heb ik iets op onze SBS 2003 premium verkeerd ingesteld of is dit bij meer mensen een bekend probleem?

Ben al via google opzoek gegaan door te zoeken op "open public folders when outlook start". Ook heb ik dit hele sub forum al afgespeurt op exchange en public folders. tot op heden heb ik nog niemand kunnen vinden die hier een oplossing voor gevonden heeft.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je hebt in Outlook 2003 ook de favorite folders. Je kan een Public folder zowel in de Public folder favorites als de gewone favorites zetten. Misschien levert dat een oplossing?

Voeg hiertoe via de weergave "Mappenlijst" de public folder toe aan de public folder favorites. Vervolgens kan je deze van daar uit weer toevoegen aan de favoriete mappen, welke in de "E-mail" weergave bovenaan worden getoond.

Ook al eens met de send/receiveopties gespeeld? Ik verplaatsje topic naar Officesuites en -software omdat dit volgens mij meer een Outlook- dan Exchangevraag is.

Windows Servers en Server-software > Officesuites en -software

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters