Toon posts:

[Azureus] 'DHT handler not available, URIHandler failed'? *

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

na maanden zonder problemen draaien met Azureus 3.0.4.2 krijg ik bij het aanklikken van magnet links (schijnbaar alle magnet links, niks doet het) opeens in Azureus de melding:
"DHT handler not available, URIHandler failed"
Wat doe ik fout? Uploaden gaat goed met groene smileys overal. NAT staat op groen, maar ik kan niks meer downloaden.
Ik heb JAVA al opnieuw geinstalleerd, Azureus ook.

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.

Alvast bedankt.

Hans.

Verwijderd

Zijn er instellingen in je firewall verandert? (Pakketjes wel doorlaten naar buiten maar niet naar binnen via poort... ).

Sorry voor het korte antwoord maar dat is het enige wat nu even in mij opkomt. Als je niets in Azereus hebt veranderd lijkt het me niet logisch daar te zoeken. Tenzij iemand anders op je PC heeft gezeten, dat is wel vaker de oorzaak van pc problemen (eigen ervaring). ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Aangezien 'foutmeldingen' niet echt een duidelijke omschrijving is pas ik je topictitel nog even aan :)

Azureus en foutmeldingen > [Azureus] 'DHT handler not available, URIHandler failed'? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niets veranderd in de router. Ook heb ik de Port Forward instellingen kritisch nagelopen en niks gevonden.
Om overal af te zijn hen ik MicroTorrent maar eens geinstalleerd en zie daar, alles werkt weer!
Iedereen bedankt voor de reacties.

Hans.