Hiero een 2003 sp2 r2 server, met Exchange 2003 sp2.
Ik heb hierop IMF geactiveerd, welke tot tevredenheid werkt.
Nu stuitte ik op ShowSCL, waarmee het mogelijk is serverside per mailbox of voor de complete store de SCL ratings weer te geven.
Alle instructies gevolgd, gebruiker aangemaakt etc, nu krijg ik continu de volgende melding;
ShowCSL 'ziet de mailboxen en de store wel; hij kan er alleen niet naartoe schrijven lijkt het...
Ik weet 100% zeker dat de rechten goed staan...
Ook het COM object heb ik al een keer overnieuw geinstalleerd.
Iemand anders tegen dit struikelblok aangelopen?
/edit
ah crap.. c'tje vergeten in titel...
ff een toevoeging; de score wordt wel gelogd; als ik het losse formulier toevoeg is er geen prob...
Ik heb hierop IMF geactiveerd, welke tot tevredenheid werkt.
Nu stuitte ik op ShowSCL, waarmee het mogelijk is serverside per mailbox of voor de complete store de SCL ratings weer te geven.
Alle instructies gevolgd, gebruiker aangemaakt etc, nu krijg ik continu de volgende melding;
Ergens had ik nog gevonden dat het soms ff duurt voordat de AD de rechten propageerd, ik heb echter de machine al 2x opnieuw opgestart en ben al een tijdje bezig...[1/22/2008 8:57:37 PM] http://server.domein.com/exadmin/domein.COM/mbx/SCLTest - ERROR: -2141913011 Event Registration failure: The specified event sink (ProgID: %1) is not allowed to run in-proc.
ShowCSL 'ziet de mailboxen en de store wel; hij kan er alleen niet naartoe schrijven lijkt het...
Ik weet 100% zeker dat de rechten goed staan...
Ook het COM object heb ik al een keer overnieuw geinstalleerd.
Iemand anders tegen dit struikelblok aangelopen?
/edit
ah crap.. c'tje vergeten in titel...
ff een toevoeging; de score wordt wel gelogd; als ik het losse formulier toevoeg is er geen prob...
[ Voor 6% gewijzigd door LiquidSmoke op 22-01-2008 21:02 ]