hp pavilion ze5527ea

Pagina: 1
Acties:

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Topicstarter
Ik maak soms gebruik van dit model van notebook, maar wat me opvalt is dat de gemiddelde cpu-load 60 à 80% is. Dit lijkt me redelijk hoog en dit uit zich ook in de temperatuur van de laptop en het geluid van de koeling.

Is er enige manier om deze notebook minder te belasten? Het word niet onderworpen aan hoge eisen, het besturingssysteem is Windows XP Home SP2, met het visuele geoptimaliseerd voor performance. De laptop wordt voornamelijk gebruikt voor basis internetgebruik en het afspelen van multimedia. Ik gebruik momenteel notebook hardware control, met dynamic switching als setting om de power van de computer binnen de perken te houden.

De site van HP zelf bood me weinig aan extra programma's om de computer te beheren. Dus ik ben nieuwsgierig naar ervaringen van gebruikers van dergelijke serie. Wat zij ervaren met hun notebook en hoe zij eventuele problemen hebben opgelost. Bij voorbaat dank!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-01 15:51
XP opnieuw installeren misschien? Zo te zien loopt er iets op je proc te raggen :9

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Anti-virus, anti-spyware etc? Begin eens met uitvinden welk programma zoveel processoractiviteit in beslag neemt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.