[PW] Artikel van categorie veranderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:51
pricewatch: D-Link DIR-635

Kan dat product naar de categorie wireless routers worden verplaatst? Het is immers meer dan alleen een accespoint.

En kunnen misschien extra opties worden toegevoegd (zoals of een router een USB aansluiting heeft en bijv. de beschikbare beveiligingen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-10 11:20

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Extra specificaties gaan we voorlopig nog even niet al te veel aan beginnen. We willen om te beginnen de huidige set eerst eens goed doorvoeren en zoveel mogelijk invullen overal. Op den duur is het wel de bedoeling om de specificaties te gaan uitbreiden :)

Of een router USB aansluitingen heeft (voor printers of disken bedoel je neem ik aan?) kan nu wel opgenomen worden in de bijzonderheden, wat ik zelf vaak wel even doen als ik zo'n product toevoeg. Maar op den duur lijkt me dat inderdaad een interessant gegeven om op te nemen.

Beveiligingen lijken me iets minder nuttig. Volgens mij zit daar niet extreem veel variatie in? Maargoed, dat is dus sowieso op het moment niet echt aan de orde.

Anyways, ik heb het product verplaatst naar de categorie met routers. Bedankt voor het opmerken :)
Volgende keer een dergelijke opmerking graag doorgeven via het knopje 'Productinfo verbeteren' aan de rechterkant in het Product I/O menu.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr