Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe een foto-adventurespel te maken?*

Pagina: 1
Acties:

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 10:31

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Ik heb het net al afgezocht naar een tool waarmee ik makkelijk een Foto adventure kan maken. Waar je dus door een huis loopt aan de hand van foto's, beetje het effect waar de phantasmagoria games op gebasseerd waren, maar dan 1rst person. Ik hoef geen bewegende effecten erin te hebben (zoals bij phantasmagoria, waar het maincharacter altijd iets bewoog in de foto).

Ik zat zelf te denken aan een soort van DVD menu maker, waar je dus gewoon met de dvd een kant kan opgaan in het menu wat dus een andere foto triggerd. Ik kan alleen niks vinden waarmee dat te maken valt. Ik heb geen verstand van Flash, dus het zou te maken moeten zijn met eigen genomen foto's van mijn eigen huis ofzo. Heeft iemand een idee?

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-11 21:06

B-lennium

Volvo 164 1975!

je kunt met diverse brand programma's toch foto presentatie dvd's maken?
dan hoef je alleen een map aan te wijzen en het programma bakt er een interface omheen.

aan jouw om de foto's in de juiste volgorde te zetten.

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
B-lennium schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 19:42:
je kunt met diverse brand programma's toch foto presentatie dvd's maken?
dan hoef je alleen een map aan te wijzen en het programma bakt er een interface omheen.

aan jouw om de foto's in de juiste volgorde te zetten.
Kan ik dit met nero ook doen? Ik moet dan ook de mogelijkheid hebben om soms 2 of 3 "wegen" op te gaan. Niet een foto presentatie, want dan is het een presentatie en het moet wel interactief zijn.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Aangezien je hulp vraagt bij het developen van iets, SGD sowieso niet bedoeld is voor vragen en/of problemen, heb ik deze even naar DTE verplaatst.

Foto adventure maken > Hoe een foto-adventurespel te maken?*

[ Voor 49% gewijzigd door TheZeroorez op 22-01-2008 20:05 ]

• Creepy
  • Laatst online: 22:35

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik begrijp dat je 0 kennis hebt van iets wat met programmeren te maken heeft? Want dan ben ik bang dat je heel lang kan zoeken naar een tool hiervoor maar die ga je echt niet vinden.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Dat klopt, maar in principe werkt het een beetje als een uitgebreid dvd menu. Maar dan heb je op elk submenu (foto) 2 of 3 opties. Een kant gaat links/rechts en de ander is terug naar het vorige submenu. Het hoeft niet meteen super geavanceerd te zijn als het maar net iets meer dan statisch foto's kijken is.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:53
DVD menu's kan je maken met Adobe Encore dacht ik.

Je kan ook het oudere Macromedia Director gebruiken, die maakt gebruik van de shockwave plugin en dan zou je hem in je browser kunnen afspelen.

[ Voor 59% gewijzigd door Ramon op 22-01-2008 22:24 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 05:43

Nik

Moet het DVD zijn?

Anders: http://www.uncg.edu/mat/walkthrough/ <-- dat ziet er aardig uit, mag jij uitzoeken hoe dat werkt enzo (heb ik geen zin in). Maar zo iets zoek je toch, ongeveer?

Voor meer: http://www.google.nl/sear...virtual+walkthrough&meta=

[ Voor 30% gewijzigd door Nik op 22-01-2008 22:25 ]

• Loy
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 13:46

Loy

Met HTML wordt het wel heel makkelijk, zoiets als dit: Rondleiding Blokhut.
Je moet alleen een redelijk aantal foto's met imagemap maken.

Ingewikkeldste lijkt me het uitzoeken welke foto je waar wil, en hoe je van daar verder gaat.

Chaos is more logic than you understand

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Loy schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 22:50:
Met HTML wordt het wel heel makkelijk, zoiets als dit: Rondleiding Blokhut.
Je moet alleen een redelijk aantal foto's met imagemap maken.

Ingewikkeldste lijkt me het uitzoeken welke foto je waar wil, en hoe je van daar verder gaat.
Zoiets moet het inderdaad worden, ik ben nu even aan het kijken wat Macromedia Director kan.

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:00

orf

Probeer anders even een trial van SWiSH max. Daarmee kun je flash movies maken. De interface is erg makkelijk; als je er een uurtje mee gespeeld heb kun je dit zeker maken.
Pagina: 1