Ik heb het net al afgezocht naar een tool waarmee ik makkelijk een Foto adventure kan maken. Waar je dus door een huis loopt aan de hand van foto's, beetje het effect waar de phantasmagoria games op gebasseerd waren, maar dan 1rst person. Ik hoef geen bewegende effecten erin te hebben (zoals bij phantasmagoria, waar het maincharacter altijd iets bewoog in de foto).
Ik zat zelf te denken aan een soort van DVD menu maker, waar je dus gewoon met de dvd een kant kan opgaan in het menu wat dus een andere foto triggerd. Ik kan alleen niks vinden waarmee dat te maken valt. Ik heb geen verstand van Flash, dus het zou te maken moeten zijn met eigen genomen foto's van mijn eigen huis ofzo. Heeft iemand een idee?
Ik zat zelf te denken aan een soort van DVD menu maker, waar je dus gewoon met de dvd een kant kan opgaan in het menu wat dus een andere foto triggerd. Ik kan alleen niks vinden waarmee dat te maken valt. Ik heb geen verstand van Flash, dus het zou te maken moeten zijn met eigen genomen foto's van mijn eigen huis ofzo. Heeft iemand een idee?