Toon posts:

HTTPMail Hotmail

Pagina: 1
Acties:
  • 1.454 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net HTTPMail geinstalleerd voor Mail. Je kan dan je hotmail gebruiken als het goed is.

Ik kan nu wel mail verzenden via mail met me hotmail account. Alleen mailtjes ophalen lukt niet. Dan krijg ik een timeout. Er staan wel 3000+ berichten in me mail.

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Misschien dat Microsoft dit inmiddels heeft aangepast?

@live.nl adressen hebben in ieder geval nooit gewerkt met deze plugin, denk dat daar altijd al iets dicht heeft gezeten.

Verwijderd

Sinds enkele dagen werkt httpmail op hotmail niet meer bij mij, ik denk dat ze lopen te fucken bij hotmail.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-02 13:05

job

Eigenlijk de enige goede oplossing om hotmail te gebruiken in een email programma is: thunderbird icm de "webmail plugin" & "webmail hotmail plugin".
Misschien dat je niet zit te wachten om thunderbird op je apple te gebruiken.. maar voor mij is het voor de mac was het wel een oplossing die vrij goed werkt.

[ Voor 39% gewijzigd door job op 23-01-2008 00:57 ]

Verwijderd

job schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 00:55:
Eigenlijk de enige goede oplossing om hotmail te gebruiken in een email programma is: thunderbird icm de "webmail plugin" & "webmail hotmail plugin".
Misschien dat je niet zit te wachten om thunderbird op je apple te gebruiken.. maar voor mij is het voor de mac was het wel een oplossing die vrij goed werkt.
Werkt het dan ook nog 'as we speak'?

• Co85
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-12-2025
Bij mij werkt deze plugin nog steeds prima ism leopard. Ik heb me als Hotmail gebruiker wel laten registreren in de US.

• job

job

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 01:08:
[...]

Werkt het dan ook nog 'as we speak'?
Ik heb het ooit voor een kennis op een mac gezet. en het werkt daar volgens mij nog steeds.
Hier op m'n vista en xp pc's werkt het ook probleemloos.
2 dingen waar je op moet letten:
- Je moet de hotmail webmail in het add-on menu instellen op hotmail live (anders gebruikt hij de oude authenticatie en werkt het niet). Er even vanuit gaande dat iedereen al over is naar hotmail live.
- Heb je het werkend geinstalleerd, en werkt het over 2 maand bijvoorbeeld niet meer, dan kan je kijken of er een update is voor de add-on. (kan je in thunderbird zelf controleren). Microsoft veranderd soms wat aan zijn servers waardoor het niet meer werkt. De add-on wordt nog gewoon onderhouden en bijgewerkt indien nodig.

[ Voor 11% gewijzigd door job op 23-01-2008 15:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Op een of andere manier is het gelukt! Het werkt, en hoe weet ik niet precies.
Het duurde iig heel lang voordat alle berichten op me pc stonden. Maar nu is het probleem dat hij niet synct met me hotmail account. Volgens de plugin is dit wel de bedoeling.

Ik heb bij advanced ook ingesteld dat hij moet syncen maar dat doet hij dus niet. Heeft iemand anders ook dit probleem?

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben sinds 2 dagen overgestap van windows XP naar mac leopard. Echter moet ik nog een hoop leren omdat alllemaal nieuw voor me is. Echter wil ik dol graag me hotmail in me macprogamma. Kan iemand mij misschien vertellen hoe en welke plugins ik nodig heb? Ik zou het helemaal geweldig vinden als iemand mij kan vertellen hoe ik het moet doen.

Bedankt alvast!

Groet Dion

• job

job

ik zie in dit topic al 2 mogelijke oplossingen
1. zie topicstart
2. zie 1e post van mij in dit topic.

Een van beide manieren al getest?

Verwijderd

Hallo Job.
wat bedoel je exact met:
- Je moet de hotmail webmail in het add-on menu instellen op hotmail live (anders gebruikt hij de oude authenticatie en werkt het niet).
En hoe krijg ik dat voor elkaar.
Ik heb de httpmail vor de mac geinstalleerd, hotmail account gemaakt. Wanneer ik de mail probeer op te halen geeft hij als antwoord:

Verbindingsfout

Kon geen verbinding krijgen met 'Hotmail'
Access to Hotmail via Outlook and Outlook Express now requires a subscription. Please sign up at http://join.msn.com/general/Email

Moet ik nu een Windows live plus aanschaffen (not!) ?
Pagina: 1