Flash Encoder voor Dual Core processors

Pagina: 1
Acties:

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-02 19:40
Alle encoder programmatjes die ik ben tegengekomen, encoden allemaal met 1 core. Mijn bedoeling is om van een avi een flash filmpje streaming te maken. Helaas duurd het encoden mij veel te lang omdat ik verschillende codecs/kwaliteiten wil proberen. Daarom wil ik graag gebruik maken van de 2e core om de snelheid praktisch te verdubbelen

Op google heb ik gezocht naar wat encoders, maar geen van degene die ik heb geprobeert gebruikte mijn beide cores. (B.v. Flash video studio, leek mij vrij uitgebreid).

Weet iemand toevallig of er een encoder is die dat kan?

• Magnoon
Subtiel schopje

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Als het je te lang duurt om zo verschillende codecs/kwaliteiten/settings te proberen, gebruik je toch een fragment van je originele AVI. Je pakt dan bijv. 30sec oid. Ga je daar mee testen, heb je de juiste settings gevonden, pak je de hele AVI.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

voodooless

Sound is no voodoo!

Als je verschillende wil testen, dan test je er toch twee tegelijk?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Magnoon
Das is mijn punt niet, natuurlijk kan ik 2 keer het programma draaien, en natuurlijk kan ik kortere stukjes gebruiken... Maar ik vind het vreemd als dual core processoren dé processoren van nu zijn en dat er geen enkel programma degelijk mee om kan gaan... snap niet dat er geen programma is die dat kan (naar flash encoden)

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Magnoon schreef op zondag 27 januari 2008 @ 02:23:
Das is mijn punt niet, natuurlijk kan ik 2 keer het programma draaien, en natuurlijk kan ik kortere stukjes gebruiken... Maar ik vind het vreemd als dual core processoren dé processoren van nu zijn en dat er geen enkel programma degelijk mee om kan gaan... snap niet dat er geen programma is die dat kan (naar flash encoden)
Verdiep je eens in de kunst van het programmeren zou ik zeggen........wellicht heb je dan meer begrip voor het feit dat er überhaupt nog maar weinig programma's zijn die optimaal gebruik maken van meerdere cores..........
Pagina: 1