Battlefield 2142 start niet (volledig)*

Pagina: 1
Acties:
  • 396 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• XlinKk
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2024
Na het installeren en updaten van BF2142 wil ik het spel starten maar vindt dan elke problemen.

Soms probeer ik BF2142 te starten en dan hoor ik cd-rom blazen alleen het spel start niet.
Als ik dan Ctrl-Alt+Del druk dan staat er een process genaamd “~e5.0001” en “BF2142.exe”
Deze processen zijn wel actief maar het spel is niet gestart.

Als het spel dan wel opeens start dan heb ik een probleem met filmpjes en animatie.
Wanneer ik mijn muis beweeg in het introfilmpje of menu, dan staan alle filmpjes of animties stil. Wanneer ik de muis loslaat spelen de filmpjes weer, druk ik dan op een willekeurige toets op het toetsenbord dan crasht mijn BF2142 naar mijn desktop.

Wat ik tot nu toe gedaan heb om een oplossing te vinden:

Het spel opnieuw geinstalleerd.
Video drivers opnieuw geinstalleerd.
Oude video drivers geinstalleerd.
Windows XP opnieuw geinstalleerd (Clean install)
Intro filmpjes geblokeerd.
Overige processen beeindigd.
Widescreen fixer gebruikt.
BF in een windows gestart.
Direct X functies verandert (advies volgens EA)
In verschillende resoluties opgestart.

Ik ben ten einde raad.

Mijn configuratie:

Windows XP Professional
AMD64 4200+ @ 2,4 Ghz
ASUS A8N-E Mobo
4 x 512 Corsair ValueSelect 2,5 cas memory (2GB)
Creative X-FI XtremeGamer geluidskaart
MSI 7900GTO 512MB met 169.21_forceware_winxp_32bit_english_whql driver
NEC DVD_RW ND-4570A [CD-ROM drive]
Maxtor 6V160E0 [Hard drive] (160 GB)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. :)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Battlefield 2142 Problemen > Battlefield 2142 start niet (volledig)*

Dat je problemen hebt is nogal obvious, dus heb ik je topic maar een ietwat specifiekere titel gegeven ;)

• XlinKk
Even een kleine update:

Bij patch 1.20 en 1.25 start battlefield keurig alleen als ik in een server wil inloggen krijg ik de melding

Je kunt alleen verbinden met deze server als je speelt zonder aangepaste content. hertel je battelfield 2142 - versie naar de huidige officiele versie om te verbinden. (terwijl dit een schone installatie is)

Ik download nu 1.40.

Belachelijk dit, zoveel problemen om 1 spel.

Verwijderd

Ben je admin op XP? En wat voor progsels heb je als in virus scanner/spyware scanner etc (want mogelijk moet je die tijdelijk uitzetten omdat bijv. het register geblokkeerd wordt oid, je moet dan sowieso bf opnieuw installeren)...

support.ea.com misschien dat je deze stappen nog kunt uitproberen als je dat nog niet gedaan hebt.

• XlinKk
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:26:
Ben je admin op XP? En wat voor progsels heb je als in virus scanner/spyware scanner etc (want mogelijk moet je die tijdelijk uitzetten omdat bijv. het register geblokkeerd wordt oid, je moet dan sowieso bf opnieuw installeren)...

support.ea.com misschien dat je deze stappen nog kunt uitproberen als je dat nog niet gedaan hebt.
Ik ben admin in XP en ik heb Avast antivirus en de normale windows XP firewall. De antivirus doe ik altijd uit en BF heb ik al een paar keer opnieuw geinstalleerd. BF staat ook gewoon in de lijst uitzonderingen van de firewall dus daar ligt het niet aan. Ik zal nog ff rondneuzen op de EA site, heb ook al mailtjes verstuurd naar de helpdesk.

• XlinKk
Ik heb echt elk advies gevolgd, van andere spelers en van de EA service.
Heb het spel wel 10 x opnieuw geinstalleerd op allerlij verschillende manier.

Soms start hij wel op, soms start hij op maar als ik een toets indruk crasht hij of als ik de muis aanraak stopt het spel te draaien, laat ik hem los gaat hij gewoon verder.

Als hij het doet en ik join een server dan zegt hij dat ik aangepaste content heb. Ik snap er werkelijk niets van. Ik heb volgensmij echt elke oplossing geprobeerd, andere video drivers, muis drivers, andere resoluties.

Ik denk dat hij mijn videokaart niet ondersteunt. Denk iemand hetzelfde?
Pagina: 1