Sorry Daedalus, ik had er idd. bij moeten zetten wat ik al geprobeerd heb...
Ben nieuw met dit soort dingen, hoop dat jullie me dit niet kwalijk nemen.
-Ik heb al geprobeerd het kanaal te veranderen (meerdere malen) met als gevolg dat ik ook op de macbook het netwerk niet meer kan vinden. (staat nu op automatisch)
- Ik heb zowel wep als wpa geprobeerd. (staat nu op wpa)
- Op internet naar oplossingen gezocht en diverse dingen uitgeprobeerd. zonder resultaat.
- Bedoelen jullie met ssid of het een gesloten netwerk is? zo ja dat is het volgens mij niet aangezien mijn macbook hem wel vind en dat het volgens het aiportconfig programma geen gesloten netwerk is.
- Handmatig een netwerk aanmaken (via de toshiba laptop) lukt ook niet.
Zoals ik al zei heel soms vindt hij het netwerk wel
Ik hoop dat ik zo wel aan de forum voorwaarden voldoe, zo niet hoor ik het graag.
Gr. Sonja.
Zie onderstaande vraag:
Hallo,
Ik heb het volgende probleem en hoop dat iemand me kan helpen:
Ik heb een airport express, mijn macbook vind het netwerk zonder problemen en werkt prima.
Echter de toshiba laptop van mijn vriend vind onderhand alle netwerken in de buurt behalve de onze...
Heel soms vind hij hem wel, en werkt het naar behoren...
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Alvast bedankt!
Gr. Sonja.
Ben nieuw met dit soort dingen, hoop dat jullie me dit niet kwalijk nemen.
-Ik heb al geprobeerd het kanaal te veranderen (meerdere malen) met als gevolg dat ik ook op de macbook het netwerk niet meer kan vinden. (staat nu op automatisch)
- Ik heb zowel wep als wpa geprobeerd. (staat nu op wpa)
- Op internet naar oplossingen gezocht en diverse dingen uitgeprobeerd. zonder resultaat.
- Bedoelen jullie met ssid of het een gesloten netwerk is? zo ja dat is het volgens mij niet aangezien mijn macbook hem wel vind en dat het volgens het aiportconfig programma geen gesloten netwerk is.
- Handmatig een netwerk aanmaken (via de toshiba laptop) lukt ook niet.
Zoals ik al zei heel soms vindt hij het netwerk wel
Ik hoop dat ik zo wel aan de forum voorwaarden voldoe, zo niet hoor ik het graag.
Gr. Sonja.
Zie onderstaande vraag:
Hallo,
Ik heb het volgende probleem en hoop dat iemand me kan helpen:
Ik heb een airport express, mijn macbook vind het netwerk zonder problemen en werkt prima.
Echter de toshiba laptop van mijn vriend vind onderhand alle netwerken in de buurt behalve de onze...
Heel soms vind hij hem wel, en werkt het naar behoren...
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Alvast bedankt!
Gr. Sonja.