Toon posts:

Hulp gevraagd airport express

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het volgende probleem en hoop dat iemand me kan helpen:

Ik heb een airport express, mijn macbook vind het netwerk zonder problemen en werkt prima.
Echter de toshiba laptop van mijn vriend vind onderhand alle netwerken in de buurt behalve de onze...

Heel soms vind hij hem wel, en werkt het naar behoren...

Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Alvast bedankt!

Gr. Sonja.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 13:57 ]

• Mech-Warrior
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-02 11:37
Staat radio broadcasting (SSID) aan?
Anders ziet hij em idd niet.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi sonnie, welkom op GoT :)

Zoals je in de Registratievoorwaarden / korte FAQ heb kunnen lezen, verwachten we hier op GoT enige mate van eigen inzet. Zo verwachten we dat je eerst zelf uitgebreid onderzoek doet en zelf dingen probeert voordat je een topic opent. Mocht je er dan niet uitkomen, dan mag je een topic openen, waarin duidelijk staat wat je zoekt, wat je al geprobeerd hebt en wat het resultaat daarvan was.

Wat je bijvoorbeeld kunt proberen is de Airport Express op een ander kanaal zetten, WEP of WPA beveiling aan of uitzetten, SSID broadcast aan of uitzetten, met de hand verbinding maken met de Airport Express. Apple heeft op z'n support pagina bijvoorbeeld AirPort stappen om problemen op te lossen.

Er is in ieder geval genoeg wat je zelf nog kunt doen. Mocht je nadat je dit alles hebt gedaan er niet nog niet uitkomt, dan mag je gerust een nieuw topic openen, maar let er dan wel op dat je post aan de eisen voldoet.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.