Viper II of stealth??

Pagina: 1
Acties:

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Ik heb een viper II Z200, 32MB, S3 Savage 2000, AGP.. wie kan mij vertellen of een Stealth 3 S540 Xtreme beter is????? die Viper zuigt.. slechte weergave bij games...

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:55

Epsilon

nou ik zou je zeggen
hou de viper II!!!
die is veel beter
hij is niet goed maar de stealth3 extreme is ook geen f*ck waard. Die is f*cking sloom.
hou de viper II dus maar

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
ok

[ Voor 84% gewijzigd door Bolk op 11-01-2004 23:13 ]

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:20
Ik heb beide kaartjes (Viper 2 en savage4). De Savage2000 kaart haalt 2x zo hoge scores in 3D WinBench 2000 terwijl de kaarten op dat moment gelijk geklokt waren. Oorzaak: Savage4 heeft 64bits bus (zoals die M64 TNT2), S2K heeft 128bit. Verder heeft de S2K 4 pixels/klokslag, terwijl de S4 maar 2 heeft...

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
aha.. dan hou ik de viper...

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
None of the above, ze zuigen bijde. ALs je wat wilt zou ik eerder voor een GF II-MX ofzo gaan, PowerColor EvilKyro schijnt ook best goed te zijn, en is niet al te duur.

• AIKANE
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Een goeie vriend van mij heeft de Viper II en die heeft alleen maar problemen met dat kreng!!!:( Veel spelletjes kan hij niet draaien. Wat voor upgrade van z'n drivers hij ook maar installeerd. |:(

What the heart requires may never be understood by the mind!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Op vrijdag 16 februari 2001 05:35 schreef AIKANE het volgende:
Een goeie vriend van mij heeft de Viper II en die heeft alleen maar problemen met dat kreng!!!:( Veel spelletjes kan hij niet draaien. Wat voor upgrade van z'n drivers hij ook maar installeerd. |:(
Ik snap dat niet hoor, al die mensen die klagen of anderen hebben horen klagen over een Viper II. In mijn systeem functioneert hij al bijna een jaar vrijwel probleemloos, van fps's en adventures tot serieuze toepassingen. De enige anomalies die die liet zien was tot nu toe in NFS: Porsche Unleashed en ook dat verdween met een betere driver. Ook in 2D is die kaart gewoon goed en dat schijnt met Gforce kaarten wel eens anders te zijn. Je moet hem qua snelheid inderdaad niet vergelijken met een GForce2 DDR ofzo, maar er zijn maar weinig kaarten met zo'n goede prijs/kwaliteit verhouding. Vind ik. :)
Ik zou gewoon die Viper II houden.

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
Op vrijdag 16 februari 2001 12:22 schreef Bar_en_boos het volgende:

[..]

Ik snap dat niet hoor, al die mensen die klagen of anderen hebben horen klagen over een Viper II. In mijn systeem functioneert hij al bijna een jaar vrijwel probleemloos, van fps's en adventures tot serieuze toepassingen. De enige anomalies die die liet zien was tot nu toe in NFS: Porsche Unleashed en ook dat verdween met een betere driver. Ook in 2D is die kaart gewoon goed en dat schijnt met Gforce kaarten wel eens anders te zijn. Je moet hem qua snelheid inderdaad niet vergelijken met een GForce2 DDR ofzo, maar er zijn maar weinig kaarten met zo'n goede prijs/kwaliteit verhouding. Vind ik. :)
wil jij dan ff vertellen welke driver je gebruikt met link naar site oid.
ik kan nl ook geen nfs5 spelen

bvd

-

• Bar_en_boos
  • Niet online
Op vrijdag 16 februari 2001 13:22 schreef Aars het volgende:

[..]

wil jij dan ff vertellen welke driver je gebruikt met link naar site oid.
ik kan nl ook geen nfs5 spelen

bvd
Ik gebruik momenteel de 9a driverversie. Ik las laatst in een test dat versie 11 er het beste uitkomt. Kan ik echter zo snel niet vinden. Versie 12 (de laatste officiele) gaat ook wel, maar de site van S3 lijkt al een tijd uit de lucht te zijn. :( Deze is overigens ook hier te downen.

Een gemodificeerde universele savagedriver is op een aantal plaatsen te vinden, o.a. op de homepage van JGC. Misschien dat deze ook hulp kan bieden. Hier te vinden.

Een en ander hangt denk ik niet alleen maar af van de viper II kaart, maar misschien ook van de rest van je hardware.
In ieder geval succes. :)

• Aars

-

• Aars
hmmmm heb jij de install file nog? hier wil hij hem niet downen :/ connection timed out na ong 5 mins

icq/mail me anders maar ff

-

• Bar_en_boos
  • Niet online
Ik zou het wel willen, ware het niet dat het spul thuis op de hd staat. Dat wordt wat moeilijk. De 12-versie is volgens mij ook via de diamondmm-site te vinden.
Ik heb em al. Hier te downloaden. Hopelijk gaat het deze keer goed.

• Aars
jep deze keer gaat het wel goed :)
met 130 kb/s :P

-

• AIKANE
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Op vrijdag 16 februari 2001 12:22 schreef Bar_en_boos het volgende:

[..]

Als al die mensen er over klagen, zal er wel een probleem zitten denk ik zo.
Dat jij er weinig/geen last van hebt is misschien omdat jij niet zoveel spelletjes speeld.
Het kan ook zijn dat die kaart nogal gevoelig is met wat voor configuratie je hebt. En wellicht heb je mazzel. :P

En misschien heb ik het wel mis.... :)

What the heart requires may never be understood by the mind!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Ik heb problemen met de kleurweergave... hijs echt bout en ik ga een GF 2 kopen denk..

Pagina: 1