"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Even uit mijn hoofd, in Backup Exec kun je SQL op twee manieren backuppen: je kunt de database backuppen (met een SQL Agent) en je kunt de platte database files backuppen.
Als je methode 1 gebruikt kun je volgens mij niet gemakkelijk de platte logfile eruit krijgen, gebruik je methode 2 dan lijkt me het een simpele restore naar een alternate location.
Hoe heb je je database gebackupped ?
Als je methode 1 gebruikt kun je volgens mij niet gemakkelijk de platte logfile eruit krijgen, gebruik je methode 2 dan lijkt me het een simpele restore naar een alternate location.
Hoe heb je je database gebackupped ?
PSN: mug_8pm
Als je methode 1 gebruikt (SQL agent), zou je deze kunnen restoren naar de andere SQL server. Vervolgens een disk backup maken van de betreffende logfile.
don't mistake lack of talent for genius.
dank je
maar ik moet de log file hebben van die specifieke dag. Of is de log file een exact kopie als ik deze inlees op een 2de server, inclusief tijd, username etc etc
van de database word 's nachts een full backup gemaakt en tussen 0500 en 2100 om de 2 uur een log backup
van de database word 's nachts een full backup gemaakt en tussen 0500 en 2100 om de 2 uur een log backup
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel