SQL 2005 log restore naar disk met Backupexec

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Ik zit met het volgende probleem.

ik wil (als het kan) een transactie log naar een disk restoren. Dus niet gelijk naar een database.

Probleem is dat ik nergens een optie hievoor kan vinden in backupexec 11. Weet iemand hoe dit wel moet? en of het uberhaubt wel kan?

Wat info:

backup pakket is dus Backupexec 11. De transactie log is een log file van een SQL 2005 en ik heb een 2de DB server tot de beschikking mocht ik deze nodig hebben. Op google is vrij weinig te vinden (lees niks), alleen hoe je een log "normaal" restored. Maar de log moet dus naar een disk ipv DB

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:06

Muggie

8 pm

Even uit mijn hoofd, in Backup Exec kun je SQL op twee manieren backuppen: je kunt de database backuppen (met een SQL Agent) en je kunt de platte database files backuppen.

Als je methode 1 gebruikt kun je volgens mij niet gemakkelijk de platte logfile eruit krijgen, gebruik je methode 2 dan lijkt me het een simpele restore naar een alternate location.

Hoe heb je je database gebackupped ?

PSN: mug_8pm

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-02 17:47

AcoLyte!

*evil grin*

Als je methode 1 gebruikt (SQL agent), zou je deze kunnen restoren naar de andere SQL server. Vervolgens een disk backup maken van de betreffende logfile.

don't mistake lack of talent for genius.

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
dank je :) maar ik moet de log file hebben van die specifieke dag. Of is de log file een exact kopie als ik deze inlees op een 2de server, inclusief tijd, username etc etc

van de database word 's nachts een full backup gemaakt en tussen 0500 en 2100 om de 2 uur een log backup

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel