PS3 ombouwen?

Pagina: 1
Acties:
  • 7.141 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havym
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-01-2008
Hoi,

Ik weet niet of het hier thuis hoort en anders moet het maar verplaatst worden.

Mijn schoonvader heeft een playstation 3 en wil PS2 spellen draaien die gedownload zijn.
Moet de PS3 omgebouwd zijn en waar kan ik dat het beste laten doen in de buurt van Enschede?

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vertelt er niet eens bij of het een 60GB of een 40GB ps3 is. Veel kans dat het een 40GB ps3 is, en die zijn sowieso al niet backwards compatibel naar ps2 games.

Gekopieerde ps2 games op een ps3 spelen, zelfs indien het de 60GB is, zal je mogen vergeten. Dit omdat de meeste modchips specifiek zijn ontworpen voor een ps2 moederbord/ontwerp. (zelfde met softmods). De ps3 is dermate complex dat dit gewoon niet kan. (sommige delen zijn software ge-emuleerd, andere door hardware)

Als je nu een beetje op google had gezocht, had je dit ook wel kunnen weten, ipv hier je vraag neer te plempen ten voordele van uw schoonvader.

Verder is het uitdrukkelijk niet de bedoeling dat wij je hier gaan helpen met dergelijke materie. Je had toch allang zelf kunnen doorhebben dat dit niet het standaard 'post hier je warez vraag' forum is.

Wel genoeg geld trouwens voor een ps3, maar niet om een ps2 er naast te kopen? (kan je lekker deze modden)

Ik ben zelf geen voorstander van users die andere users terecht wijzen, maar ik heb weinig respect voor console modders die graag cheap hun games willen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik weet niet of het hier thuis hoort en anders moet het maar verplaatst worden.
:X
Als het niet mag, haal dan achteraf maar weg

We zien regelmatig topics, of posts in topics, waarin iets gepost wordt voorafgegaan of vergezeld met een opmerking in de trant van het volgende:

--------------------------------------------------------------------------
[Plaatje/link]
Owja modjes als het niet mag haal het dan maar weg en geef me plz geen ban, soz :'(
--------------------------------------------------------------------------

Als je niet 200% zeker bent dat wat je wilt gaan posten wel mag volgens de beleid of gezond verstand: Plaats het dan niet! Het is niet de taak van de crew om voor jou na te denken of je wel slim bezig bent. Het is je eigen verantwoordelijkheid, een dergelijke 'disclaimer' is dan ook totaal betekenisloos en de normaal geldende sancties zullen worden toegepast. Als je het niet zeker weet kan je gerust contact opnemen met een crewlid. Zie verder ook deze mededeling.
En wat betreft de inhoud:
Licentie- of copyrightschendingen

Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+-uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten, we willen echter niet dat je Gathering of Tweakers.net hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemen gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we vooral / voornamelijk niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nog wat. Het volgende willen wij dan ook niet op Gathering of Tweakers zien:

• Warez, cracks NO-CD patches en dergelijke.

[...]

Modificeren / chippen van Gameconsoles

Het modificeren / chippen van Gameconsoles (Xbox, Playstation ed.) om (oa.) gedownloade of gekopieerde spellen op te spelen zijn zaken waar je op Gathering of Tweakers niet voor terecht kunt. Bij het installeren van linux op je console kun je wel om hulp vragen, mits je de normale procedure volgt.
toon volledige bericht
Beide quotes uit: Het algemeen beleid

[ Voor 16% gewijzigd door dion_b op 22-01-2008 11:19 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.