Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ASP - Msxml2.ServerXMLHTTP] Probleem met http request

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-11 19:57
Ik doe een http request naar een pagina (PHP) waarvan ik niet precies weet wat die uitvoert. Deze pagina redirect vervolgens zelf naar een andere pagina. Als ik echter de request doe in ASP dan krijg ik de volgende errormelding:

msxml4.dll error '80072f7c'

The HTTP redirect request failed

Heeft iemand enig idee hoe ik hier omheen kan werken? Ik ben al uren aan 't klooien maar niets werkt.

code:
1
2
3
4
5
Set objXmlHttp = Server.CreateObject("Msxml2.ServerXMLHTTP.4.0")
objXmlHttp.Open "GET", DeUrl, False
objXmlHttp.Send
Response.Write(objXmlHttp.responseText)
Set objXmlHttp = Nothing

Bij de Send opdracht treedt bovenstaande error op.

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Niet mee bekend, maar misschien dat de teruggestuurde redirect niet geheel aan de eisen voldoet? Bijv. relatieve paden, zelf-verwijzingen, te veel redirects?
Redirects kunnen wel zo te zien.

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-11 19:57
pedorus schreef op maandag 21 januari 2008 @ 23:40:
Niet mee bekend, maar misschien dat de teruggestuurde redirect niet geheel aan de eisen voldoet? Bijv. relatieve paden, zelf-verwijzingen, te veel redirects?
Redirects kunnen wel zo te zien.
Ik heb nu WinHttp.WinHttpRequest.5.1 gebruikt maar errormelding blijft hetzelfde:

WinHttp.WinHttpRequest error '80072f7c'

The HTTP redirect request failed

Ik heb geen controle over de pagina die ik aanroep.

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Probeer eens de headers te zien te krijgen met een HTTP sniffertje als proxytrace ofzo ;) Ik zou denken dat er een HTTP redirect code terug komt van de server die niet klopt, of de pagina waar je naar toe wordt gestuurd stuurt je weer terug ofzo :?

edit: wat ook mis kan gaan is dat de PHP pagina eerst een body terug geeft en daarna pas de headers.

offtopic:
Hee, Nutcaze :)

[ Voor 16% gewijzigd door j_du_pee op 22-01-2008 10:30 ]

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord