Toon posts:

[XS4ALL] Gratis onbeperkt hotspot gebruik

Pagina: 1
Acties:
  • 849 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen week las ik dat je als klant van xs4all gratis gebruik kan maken van de hotspots van kpn. Nu las ik later een bericht dat de hotspots van kpn & tmobile samen gegaan zijn betekend dat ook dat ik dan van de hotspots van tmobile gebruik kan maken?

Zelf heb ik vanavond contact gehad met xs4all die verteld mij dat het wel kan maar omdat ik twijfelde belde ik weer met xs4all en kreeg een andere medewerker die vertelde dat het niet kan. wederom nog eens gebeld en die vertelde dat het wel kon.

Nu heb ik momenteel zelf niet de beschikking gehad om het uit te proberen maar weet iemand hier meer over? Want dan is de dekking zo goed dat ik eigelijk geen umts abbnoment hoef af te sluiten.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Je kunt in elk geval gratis 1 uur per week er gebruik van maken. Daarnaast kun je via elk KPN hotspot-abo op elk T-mobile hotspot-abo netwerk, en vice versa. Dus op bij de mac, bij het station enzovoort.
Of dat veranderd is weet ik niet.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
Murcielago schreef op maandag 21 januari 2008 @ 23:13:
Je kunt in elk geval gratis 1 uur per week er gebruik van maken. Daarnaast kun je via elk KPN hotspot-abo op elk T-mobile hotspot-abo netwerk, en vice versa. Dus op bij de mac, bij het station enzovoort.
Of dat veranderd is weet ik niet.
Niet 1 uuur??? Maar onbeperkt staat ook op de website van xs4all

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:12
Het is mijn nog niet gelukt om via mijn xs4all account op een tmobile hotspot in te loggen.

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Planet Internet Abbonee's krijgen per maand 4 uur toegang tot HotSpots van KPN (en dus ook T-Mobile???).

Ik heb zelf wel eens ingelogged op de KPN HotSpots. Je krijgt in eerste instantie netjes een IP-Adres toegewezen en ieder adres wat je bezoek resulteerd in een pagina van KPN/(T-Mobile).

Daar voer je je gebruikersnaam en wachtwoord in, Selecteer welke internet Provider je hebt, et voilá. Er gaat een timer lopen over hoeveel tegoed je hebt.

XS4ALL abbo's mogen dus onbeperkt? Dat is niet verkeerd, laat Planet Internet dat ook regelen ;)

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:20
Ik probeerde net in te loggen met mijn XS4ALL-account op een KPN-hotspot en ik kreeg de melding dat ik deze maand nog 480 minuten 'tegoed' overhad, terwijl ik deze maand (of sterker nog: nog nooit) op een hotspot had ingelogd. 8)7

Dus 'onbeperkt'? :?

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:33
Ik meen mij te herinneren dat die counter bij elke aanmelding opnieuw op 480 minuten wordt gezet...
Pagina: 1