Hallo, ik heb een asrock dual sata2 939 moederboard, maar sinds kort een dvd brander ide>> vervangen naar een dvd brander sata, sindsdien kan windows xp hem niet vinden? maar in de bios staat hij wel? geen idee deze weer aan de praat te krijgen.........?
Nog meer apparaten op die SATA poort aangesloten?
De drivers van de S-ATA controller wel geinstalleerd? Geeft XP hem niet weer in de verkenner, of ook niet in apparaatbeheer? Staat hij niet toevallig in datzelfde apparaatbeheer als een onbekend apparaat?
De drivers van de S-ATA controller wel geinstalleerd? Geeft XP hem niet weer in de verkenner, of ook niet in apparaatbeheer? Staat hij niet toevallig in datzelfde apparaatbeheer als een onbekend apparaat?
nee niet op dezelfde poort maar heb wel een sata hardeschijf deze werd ook niet herkend, daar moest ik tijdens de xp instalatie eerst sata drivers instaleren, dmd een diskette maar die werkt alleen maar als ik een nieuwe instalatie doe! staat ook niks inapparaatbeheerd als onbekend apparaat, in vista geef hij ook niks aanBrede P schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:45:
Nog meer apparaten op die SATA poort aangesloten?