Shiva Integrator 150

Pagina: 1
Acties:

• TellurousPoppy
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-01 14:07
Hallo,

Ik heb onlangs een Shiva Integrator 150 uit ons netwerk gevist omdat deze niet in gebruik was. Deze was 10 jaar geleden een keer geinstalleerd geweest door een extern bedrijf. Ik heb geen idee wat voor ding dit is maar heb er behoorlijk hoge nieuw prijzen bij gezien.

Ik vroeg me dus af wat dit apparaatje allemaal kant (op internet kan ik haast niks vinden), en wat ik er voor zou kunnen vragen op markplaats.

Alvast bedankt :)

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:14
Eerste hit met google:
Shiva Integrator LAN-to-LAN Systems for Ethernet networks combine permanent or on demand network connections with outstanding Tariff Management WAN cost-savings features.
more...

• TellurousPoppy
Daarbij mijn eerste vraag, dankje.
Weet je ook hoeveel het kost?

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:14
niet zo veel, staat er 1 op ebay. Maar deze dingen had je ook best zelf kunnen vinden. Er wordt hier ook van je verwacht dat je er eerst zelf wat moeite in steekt. Het is hier geen persoonlijke google service ;)

[ Voor 72% gewijzigd door MonkeySandwich op 21-01-2008 21:08 ]

• TellurousPoppy
ik dat weet ik ook wel. Maar het hoeft niet zo te zijn dat de prijs die op ebay wordt gevraagd echt de waarde is van het ding. Het kan ook zo zijn dat er hier mensen op het forum zitten die dit apparaat kennen en de waarde ervan :) Daar werkte ik meer naartoe eigenlijk. Die ebay prijs had ik namelijk zelf ook al gevonden en die beschrijving ook maar echt veel snap ik daar niet van.