Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goede avond iedereen.

Ik zit met een klein probleem met m'n PDA.
Daarnet heb ik The Core Pocket Media Player (TCPMP) samen met de FFDShow plugin op mijn PDA geinstalleerd om een aantal filmpjes te bekijken die op m'n Compact Flash kaart stonden. Geen vuiltje aan de lucht, soft reset en het werkte perfect.

Nu dat ik effectief ernaar wou kijken, start ik TCPMP op en zie ik het eerste frame van het filmpje dat ik ervoor had geopend, maar... er kwam geen reactie meer van de PDA. Niet via het touchscreen of de knopjes. Zelfs het on/off knopje deed niets.

Dan maar even het resetknopje geprobeerd. Dat bleek te werken, alleen bleef de PDA op het Fujitsu Siemens startup scherm steken. Geen enkel knopje werkt en ook niet die on/off toets...

Ik heb vervolgens de batterij eruit gehaald, even gewacht en opnieuw ingestoken. Zelfde liedje.
Dan eens zonder SD en CF kaartjes erin... Weer hetzelfde...

Momenteel is hij dus onbruikbaar. Is m'n PDA nu gebricked of moet ik een hard reset uitvoeren!? Dat laatste doe ik liever niet omdat ik Windows Mobile 2003 SE gemod heb voor weergave en input van Japanse karakters. Ik gebruik die PDA namelijk als woordenboek (Eijiro/Waeijiro) en dat is voor mij onmisbaar.

Weet iemand hier een oplossing voor? Het is de allereerste keer dat ik zo'n vastloper heb.
Alvast bedankt.

Verder stonden er SBP Pocket Plus en de Today plugin die hier veel gebruikt wordt naast andere applicaties.

Verwijderd

Topicstarter
Dat was dus een totale vastloper... er viel niets anders te doen dan een hard reset. Echt wel rot.

Ik heb zo'n 2 weken geleden eens een volledige backup gemaakt van het toestelletje met Windows Vista. Bevat die backup ook de aanpassingen aan het registry en gemodde bestanden van het OS zelf?

Ik kan er nu niet aan gezien ik niet thuis ben deze week, dus het enige wat ik momenteel kan doen is mijn agenda terug syncen en een paar applicaties herinstalleren.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 18:32 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
als je met geen enkel knopje iets kan doen of zelfs maar iets te zien krijgt is een harde reset de laatste redding..
Of je backup werkt, geen idee, gewoon proberen, in principe zou software en instellingen met een backup mee moeten gaan, maar ik heb wisselende ervaringen daarmee, met een HP kreeg ik tomtom met geen mogelijkheid gestart bij een terug geplaatste backup, bij een HTC magician, werkte de backup 100%,

tip, backup op op je storage kaart zetten.

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee hoe die backup gaat werken. Ik had er eentje gemaakt via Active Sync toen en ze werd op mijn desktop opgeslagen. Zodra ik weer toegang heb tot mijn pc zal ik het proberen :)

Ik zal iig je tip onthouden voor de toekomst.

• Prulleman
je hebt ook uitgebreidere backup software, sprite backup is wel ok geloof ik. Op mijn HTC zat xbackup meegeinstalleerd vanuit de ROM

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Zo... gezien ik terug thuis ben heb ik maar direct naar de backup mogelijkheden gekeken.
Op de PDA zelf stond FSC Backup voorgeinstalleerd en ik heb het eens bekeken. Het maakt een totale backup en slaat ze op op een CF of SD kaartje.

Eenmaal die backup in orde heb ik geprobeerd die van Active Sync terug te zetten. Op zich liep dat vlotjes, maar er schorten een aantal dingen ivm met de hacks om Japans weer te geven en in te voeren. Twee bestanden die geflagged waren als System en Hidden zaten er blijkbaar niet tussen.

Naderhand heb ik de backup van FSC Backup terug gezet en die werkte gewoon perfect.

Nu weet ik iig wel wat me af en toe te doen staat naast het gewone synchronizeren van m'n agenda e.d.

Nogmaals bedankt voor je tips Prulleman :)

• Prulleman
Mooi, graag gedaan :)

Strava

Pagina: 1