Toon posts:

slechte dienstverlening Orange

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraag: hebben meerdere mensen op dit forum tevens last van de enorme slechte dienstverlening en klantvriendelijkheid van Orange en hebben meer mensen met het wereldvreemde opzegbeleid van deze organisatie te maken gehad ???

Ik heb ooit een contract gesloten met Wanadoo en was daarover altijd zeer tevreden. Sinds de overname door Orange is het steeds slechter geworden en kun je nu in slechts 1 maand per jaar (als Orange er zin in heeft) van het contact af. Uit de middeleeuwen!!! Super slechte dienstverlening in deze tijd. Ik vraag mij af of hiertegen iets te doen is. Het kan toch niet zo zijn dat als je 5 jaar trouwe klant bent geweest, je nu bijna een jaar moet wachten om van je contract af te komen (voorwaarden die de overnemende organisatie) terwijl ze er zelf een zooitje van maken en zorgen voor een happerende internetverbinding

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-12 11:53
Wel orange, geen ervaring met de dienstverlening, nog nooit nodig gehad eigenlijk.

Ook nog van ver voor het Orange tijdperk, heb eigenlijk niets gemerkt bij overstap van Wanadoo naar Orange, maar zoals gezegd, niets met de dienstverlening te maken gehad.

Gewoon een superstabiele verbinding hier, komt zelden voor dat het niet werkt, als het 2 keer per jaar 5 minuten is is dat veel. Toevallig gisteravond nog heel eventjes maar goed ;)

En opzeggen is in zo'n geval toch gewoon een kwestie van op de kalender zetten? Opzeggen per jaar gold ook al bij Wanadoo kan ik me nog herinneren.

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:01

sanzut

It's always christmas time

Ik heb alleen ervaring mbt de Mobiele telfonie tak, maar wat zijn dat een prutsers zeg. 1x mn nummer door hun opgezegd(had ik al 3 jaar, verhuisd van T-Mobile naar Orange, foutje van een administratief medewerker, maar kon niet ongedaan gemaakt worden..) 1x factuur ontvangen van een paar honderd euro, met mijn naam en adres gegevens er op, maar ander klantnr, abbonneenr en telefoonnr...
Toen ik tenslotte weg wilde hebben ze schriftelijk bevestigd dat ik mn btg kon behouden bij het omzetten naar Prepaid. Toen het puntje bij het paaltje kwam was mn btg alsnog weg..

Verwijderd

Stabiele en snelle verbinding hier altijd, nooit geen last met Orange :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 18:48:
Vraag: hebben meerdere mensen op dit forum tevens last van de enorme slechte dienstverlening en klantvriendelijkheid van Orange en hebben meer mensen met het wereldvreemde opzegbeleid van deze organisatie te maken gehad ???

Ik heb ooit een contract gesloten met Wanadoo en was daarover altijd zeer tevreden. Sinds de overname door Orange is het steeds slechter geworden en kun je nu in slechts 1 maand per jaar (als Orange er zin in heeft) van het contact af. Uit de middeleeuwen!!! Super slechte dienstverlening in deze tijd. Ik vraag mij af of hiertegen iets te doen is. Het kan toch niet zo zijn dat als je 5 jaar trouwe klant bent geweest, je nu bijna een jaar moet wachten om van je contract af te komen (voorwaarden die de overnemende organisatie) terwijl ze er zelf een zooitje van maken en zorgen voor een happerende internetverbinding
Het is eenmaal zo niet alleen orange maar ook andere providers geven jaar contract. Je kan 2 maanden van te voren opzeggen het beste is dat je minimaal 3 maanden van te voren doorgeeft dat je wilt opzeggen en je moet ook zelf achterna gaan.

Ik werk zelf bij callcenter (internet helpdesk). KPN/Hetnet/Planet. Bij ons is de voorwaarden precies zelfde (tenzij je maandcontract hebt bij hetnet).

PS: Als je wilt opzeggen altijd minimaal 3 maanden van te voren aangeven en achterna gaan voordat je weer aan een jaarcontract vastzit.