Hey Tweakers,
Ik ben hier nieuw op het forum, ik kom vaak op de site en zit vaak op het forum om antwoorden op mijn PC problemen te vinden, maar ben nu eindelijk eens geregistreerd.
Ik heb al gezocht naar wat antwoorden op mijn problemen, maar kon niet echt iets vinden wat
mij een oplossing kon bieden.
Ik heb een Club3d ATI 2600Pro 512MB videokaart, Dual-monitor werkt erg goed,
Maar bij Nvidia heb je een optie: 'horizontal span' dat je 2 monitoren 1 scherm lijken,
En ik gebruik de optie 'Extend desktop to monitor' voor mijn ATI videokaart.
nu zie ik weleens mensen op Youtube met meerdere monitoren Crysis spelen,
maar bij mij gaat de reso in Crysis maar tot 1680x1050 (native reso van mijn monitor)
Dus mijn vraag is eigenlijk: Is Dual-monitor in Crysis eigenlijk wel te doen met mijn videokaart?
Of heb ik daar toch echt een betere (Nvidia) videokaart voor nodig?
En als ik een nieuwe videokaart moet kopen welke kaart zal ik dan halen (het liefst klein prijsje, maar voor erg goede prestaties met SLI)
Alvast hartelijk bedankt
Ik ben hier nieuw op het forum, ik kom vaak op de site en zit vaak op het forum om antwoorden op mijn PC problemen te vinden, maar ben nu eindelijk eens geregistreerd.
Ik heb al gezocht naar wat antwoorden op mijn problemen, maar kon niet echt iets vinden wat
mij een oplossing kon bieden.
Ik heb een Club3d ATI 2600Pro 512MB videokaart, Dual-monitor werkt erg goed,
Maar bij Nvidia heb je een optie: 'horizontal span' dat je 2 monitoren 1 scherm lijken,
En ik gebruik de optie 'Extend desktop to monitor' voor mijn ATI videokaart.
nu zie ik weleens mensen op Youtube met meerdere monitoren Crysis spelen,
maar bij mij gaat de reso in Crysis maar tot 1680x1050 (native reso van mijn monitor)
Dus mijn vraag is eigenlijk: Is Dual-monitor in Crysis eigenlijk wel te doen met mijn videokaart?
Of heb ik daar toch echt een betere (Nvidia) videokaart voor nodig?
En als ik een nieuwe videokaart moet kopen welke kaart zal ik dan halen (het liefst klein prijsje, maar voor erg goede prestaties met SLI)
Alvast hartelijk bedankt