Toon posts:

Dual-monitor problemen met o.a Crysis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers,

Ik ben hier nieuw op het forum, ik kom vaak op de site en zit vaak op het forum om antwoorden op mijn PC problemen te vinden, maar ben nu eindelijk eens geregistreerd. 8)

Ik heb al gezocht naar wat antwoorden op mijn problemen, maar kon niet echt iets vinden wat
mij een oplossing kon bieden.

Ik heb een Club3d ATI 2600Pro 512MB videokaart, Dual-monitor werkt erg goed,
Maar bij Nvidia heb je een optie: 'horizontal span' dat je 2 monitoren 1 scherm lijken,
En ik gebruik de optie 'Extend desktop to monitor' voor mijn ATI videokaart.
nu zie ik weleens mensen op Youtube met meerdere monitoren Crysis spelen,
maar bij mij gaat de reso in Crysis maar tot 1680x1050 (native reso van mijn monitor)

Dus mijn vraag is eigenlijk: Is Dual-monitor in Crysis eigenlijk wel te doen met mijn videokaart?
Of heb ik daar toch echt een betere (Nvidia) videokaart voor nodig?

En als ik een nieuwe videokaart moet kopen welke kaart zal ik dan halen (het liefst klein prijsje, maar voor erg goede prestaties met SLI)

Alvast hartelijk bedankt :)

Verwijderd

hogere resoluties hebben meer ram nodig (is een formule voor) en aangezien je een 512 kaartje heb zou dat goed genoeg moeten gaan.

maar bedoel je crysis op de 2 schermen tegelijk ? want wat het dan kost zou ik niet echt weten :P

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Dat kaartje van u is totaal niet krachtig genoeg om Crysis op een enkele monitor van z'n resolutie te spelen, laat staan op span.

En dan? Dan ziet ge nog u geweer heel ambetant in het midden ed.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-04 08:22

Sebazzz

3dp

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:17:
hogere resoluties hebben meer ram nodig (is een formule voor) en aangezien je een 512 kaartje heb zou dat goed genoeg moeten gaan.
Neenee dat gaat niet zo één twee drie meer op. Je bedoelt hoogte*breedte*kleurdiepte. Maar met games van tegenwoordig die zware textures in het geheugen van de videokaart laadt, gaat dat dus niet meer op, helaas ;)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Neenee dat gaat niet zo één twee drie meer op. Je bedoelt hoogte*breedte*kleurdiepte. Maar met games van tegenwoordig die zware textures in het geheugen van de videokaart laadt, gaat dat dus niet meer op, helaas
en dat stond dus ook onderaan dat ik dat niet wist ;)

Verwijderd

Topicstarter
Jullie raden me dus aan om gewoon een nieuwe kaart aan te schaffen?
Dan kan ik het best eens posten in 'Welke videokaart/monitor moet ik kopen?'
zeker?

Nogmaals bedankt voor de hulp :P

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-04 08:22

Sebazzz

3dp

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:31:
Jullie raden me dus aan om gewoon een nieuwe kaart aan te schaffen?
Dan kan ik het best eens posten in 'Welke videokaart/monitor moet ik kopen?'
zeker?

Nogmaals bedankt voor de hulp :P
Niet helemaal. ;) Op GoT verwachten we dat je zelf een keuze maakt, op basis van reviews/benchmarks/Tom's VGA Charts. Zie hiervoor ook de Korte FAQ van GoT en de VB FAQ van het VB forum.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dan zal ik Bij Tom's gaan kijken want die had ik daarnet toevallig gezien, en leek me handig
Ik zat ook helemaal fout met dat posten want er kan niet eens gepost worden in het topic dat ik aangaf, sorry :+
Pagina: 1