Toon posts:

Probleem beeldscherm bij spellen

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een wat oudere laptop (Sky, AMD Athlon 4 1600mhz met vrij ca. 255 mb) waarop ik de kids wat spellen laat spelen. Bij diverse spelen gooit de pc het beeld na het starten bijna direct op zwart terwijl ik wel het geluid hoor. Ik heb alle overbodige bestanden van de pc gegooid en het beeldscherm op de laagste resolutie etc. gezet, maar het probleem blijft.

Heeft iemand een oplossingsrichting?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 23:03
Kan zijn dat je monitor een te hoge refreshrate pakt, ik had dit 'probleem' vroeger ook toen ik van een beeldbuis+een refreshrate fix overstapte naar een lcd.

Totaal los hiervan zou je kunnen proberen de drivers van je videokaart te updaten.

Al helpt dit niet zou het waarschijnlijk helpen als je de videokaart en monitor die je nu gebruikt hier vermeld :)

Steam

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Welkom op GoT :w

Het is de bedoeling dat je hier, voordat je een topic opent, zelf even je best doet. Met de huidige opzet van je vraag zullen maar weinig mensen je willen helpen, en als ze het al willen kunnen ze niet veel: niemand hier heeft écht zo'n glazen bol.

Ik zou Spielerij - Problemen & Vragen FAQ nog eens doorlezen, en als je er echt niet uit komt na de FAQ, Google, je gezonde verstand en de search, een topic openen waar we ook daadwerkelijk iets mee kunnen :)

Dit topic is gesloten.