Storing Casema Zakelijk - Breda

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zo, vanochtend is er bij graafwerkzaamheden voor de Nieuwe Mark in Breda een 96-aderige glasvezelkabel doorgegraven. Hierdoor zit de gemeente Breda (en wellicht ook het ziekenhuis) zonder internetverbinding. Zijn er meer tweakers die in het getroffen gebied met smart op een fix zitten te wachten? Heb in de pauze nog een paar foto's gemaakt, maar daar ziet het er niet uit alsof ze hard werken... :(
Afbeeldingslocatie: http://lh3.google.com/helsie/R5SijXE1YnI/AAAAAAAAAds/S8UhD2Fb9G8/%5C%5CDATA01%5Cjwij%5CMijn%20Documenten%5CMy%20Pictures%5C21012008.jpg?imgmax=800
Afbeeldingslocatie: http://lh4.google.com/helsie/R5SiRnE1YmI/AAAAAAAAAdk/1MEWmlWdcyI/%5C%5CDATA01%5Cjwij%5CMijn%20Documenten%5CMy%20Pictures%5C21012008%28001%29.jpg?imgmax=800

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
Helsie schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:24:
Zo, vanochtend is er bij graafwerkzaamheden voor de Nieuwe Mark in Breda een 96-aderige glasvezelkabel doorgegraven. Hierdoor zit de gemeente Breda (en wellicht ook het ziekenhuis) zonder internetverbinding. Zijn er meer tweakers die in het getroffen gebied met smart op een fix zitten te wachten? Heb in de pauze nog een paar foto's gemaakt, maar daar ziet het er niet uit alsof ze hard werken... :(
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja, zoiets repareer je niet 'even'. Vaak moeten er een hoop onderdelen of vervangende kabels besteld worden.

Verwijderd

oeps das een probleem ik vraag me af of die kabel nog wel te lassen is ?

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Duinkonijn

Huh?

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:49:
oeps das een probleem ik vraag me af of die kabel nog wel te lassen is ?
lassen zal het probleem niet zijn, tis meer de vraag of er geen andere breuken in zijn gekomen

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Alles werkt weer. Valt niet tegen. Om 8u hebben we gemeld dat er een probleem was en om 12u zag het eruit alsof er nog niemand aan het repareren was. Dan is om deze tijd een oplossing nog best ok. :)