Ik ben voor de lol een javascript dropdown menu aan het maken. Als javascript is uitgeschakeld, dan verander ik de CSS (binnen <noscript> tags) naar de normale Suckerfish CSS (dwz :hover op list items). Die 'normale' suckerfish menu's doen het niet in IE6 en lager zonder javascript. De mooiste oplossing lijkt mij om het submenu van het huidige main item weer te geven, als horizontale menubalk onder de hoofdmenubalk.
Het probleem is de uitlijning van die horizontale menu balk. Die kan ik niet zomaar laten beginnen op dezelfde horizontale positie, want dan passen in sommige gevallen niet alle items op één regel. De balk moet dus beginnen op de horizontale positie van het hoofdmenu. Dat zou met 'left: 0' nog wel lukken als de pagina links was uitgelijnd, maar bij een pagina in een center wrapper ziet het er niet uit.
Heeft iemand enig idee hoe ik die menubalk kan krijgen waar ik hem wil hebben? Dit lijkt me een standaard probleem van Suckerfish, maar met Google vind ik niet veel.
Testpagina's:
Gewone pagina
Aangepaste pagina die het gedrag van IE6 en lager zonder javascript nabootst
Het probleem is de uitlijning van die horizontale menu balk. Die kan ik niet zomaar laten beginnen op dezelfde horizontale positie, want dan passen in sommige gevallen niet alle items op één regel. De balk moet dus beginnen op de horizontale positie van het hoofdmenu. Dat zou met 'left: 0' nog wel lukken als de pagina links was uitgelijnd, maar bij een pagina in een center wrapper ziet het er niet uit.
Heeft iemand enig idee hoe ik die menubalk kan krijgen waar ik hem wil hebben? Dit lijkt me een standaard probleem van Suckerfish, maar met Google vind ik niet veel.
Testpagina's:
Gewone pagina
Aangepaste pagina die het gedrag van IE6 en lager zonder javascript nabootst