Persoonsgegevens GB: Sollicitanten!=mensen die solliciteren?

Pagina: 1
Acties:

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
nieuws: Opnieuw persoonsgegevens inwoners Groot-Brittannië op straat :
"Hoewel van veel sollicitanten niet meer dan een naam bekend is, zijn van personen die daadwerkelijk hebben gesolliciteerd meer gegevens bekend."
Sinds wanneer zijn 'sollicitanten' andere dingen dan 'personen die daadwerkelijk hebben gesolliciteerd'?

Ik denk dat hier eea herschreven moet worden :)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Mensen die een brief omgestuurd hebben <> mensen die effectief op gesprek of zo zijn mogen komen?
Theoretisch alle twee sollicitanten.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Mja, sollicitanten zijn in deze denk ik mensen die ergens ooit een keer hun naam hebben doorgegeven als zijnde geïnteresseerd in een baan bij het leger? (Dus via website, promotie standjes ofzo?)

Term sollicitanten is inderdaad een beetje onhandig denk ik. In de bron wordt die term ook niet gebruikt, maar wordt gesproken over "...people who had expressed an interest in, or joined, the Royal Navy, Royal Marines and the RAF.". Waarbij van die eerste groep dus enkel een naam bekend is, tenzij ze al zover zijn gevorderd dat ze een sollicitatie formulier hebben ingevuld. Maar of je die hele groep dan 'sollicitant' moet noemen?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
aangepast in 'geïnteresseerden'.