Melding sjabloon alleen lezen bij afsluiten Word

Pagina: 1
Acties:
  • 642 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rotij
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2025
Deze vraag is vaker gesteld hier op het Forum maar niet goed beantwoordt, tenminste niet in mijn situatie. Ik heb ook met google gezocht en kwam terecht op de site van Microsoft. Al hun tips konden mij ook niet helpen.

Allereerst de melding die wij hier allen krijgen op het bedrijf:
Afbeeldingslocatie: http://clients.helderhosting.nl/CN20071047/www/foutmelding.JPG

Wij krijgen deze melding dus bij het afsluiten van Word. Wij maken een gebruik van sjablonen op een netwerkschijf. Hier staat ook de normal.dot. Ik heb bijvoorbeeld al het vinkje uitgezet bij Extra -> Opties -> Tabblad Opslaan -> Vragen of de normal.dot moet worden opgeslagen............

Ook zijn er geen virussen aanwezig op ons netwerk. Ik heb ook gekeken of er macro zijn die dit veroorzaken maar helaas.

Iemand nog tips of idee's?????

Alvast dank.

• Jarcol
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08-2025
Volgens mij heeft deze melding geen betrekking op de normal.dot. Maak je nog meer gebruik
van invoegtoepassingen (extra - Sjablonen en invoegtoepassingen)?

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-07 12:00

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Normal.dot staat toch per gebruiker in een eigen folder? Of deelt iedereen dezelfde, want dat kun je zoiets krijgen.

This footer is intentionally left blank

• rotij
Jarcol schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:50:
Volgens mij heeft deze melding geen betrekking op de normal.dot. Maak je nog meer gebruik
van invoegtoepassingen (extra - Sjablonen en invoegtoepassingen)?
Nee, staan er niet wat in de lijst

• Jarcol
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08-2025
Wat je dan zou kunnen proberen is om de normal.dot te renamen (terwijl word afgesloten is natuurlijk). Als je Word nu opnieuw opstart wordt er een nieuwe normal.dot aangemaakt.

Is het probleem hiermee opgelost?

Wat je daarnaast ook kan proberen is de gebruikersgroep 'iedereen' lees en schrijfrechten te geven op dit bestand!

• rotij
Jarcol schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 09:24:
Wat je dan zou kunnen proberen is om de normal.dot te renamen (terwijl word afgesloten is natuurlijk). Als je Word nu opnieuw opstart wordt er een nieuwe normal.dot aangemaakt.

Is het probleem hiermee opgelost?

Wat je daarnaast ook kan proberen is de gebruikersgroep 'iedereen' lees en schrijfrechten te geven op dit bestand!
Renamen geeft een foutmelding dat er niets meer kan worden opgeslagen. Dus hij maakt geen nieuwe aan.

Schrijfrechten veranderd ook niets

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Je zult eerst eens moeten uitzoeken wie of wat uberhaupt wil schrijven in normal.dot? Dat op zich is al niet normaal, tenzij je daar duidelijk opdracht voor geeft, in de zin van veranderende werkbalk instellingen of opmaakprofielwijzigingen waarbij aangevinkt wordt opslaan in sjabloon.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• rotij
Lustucru schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:32:
Je zult eerst eens moeten uitzoeken wie of wat uberhaupt wil schrijven in normal.dot? Dat op zich is al niet normaal, tenzij je daar duidelijk opdracht voor geeft, in de zin van veranderende werkbalk instellingen of opmaakprofielwijzigingen waarbij aangevinkt wordt opslaan in sjabloon.
Sorry, ik begrijp het niet helemaal. Kun je het iets verduidelijken?

Dankjewel
Pagina: 1