Deze vraag is vaker gesteld hier op het Forum maar niet goed beantwoordt, tenminste niet in mijn situatie. Ik heb ook met google gezocht en kwam terecht op de site van Microsoft. Al hun tips konden mij ook niet helpen.
Allereerst de melding die wij hier allen krijgen op het bedrijf:

Wij krijgen deze melding dus bij het afsluiten van Word. Wij maken een gebruik van sjablonen op een netwerkschijf. Hier staat ook de normal.dot. Ik heb bijvoorbeeld al het vinkje uitgezet bij Extra -> Opties -> Tabblad Opslaan -> Vragen of de normal.dot moet worden opgeslagen............
Ook zijn er geen virussen aanwezig op ons netwerk. Ik heb ook gekeken of er macro zijn die dit veroorzaken maar helaas.
Iemand nog tips of idee's?????
Alvast dank.
Allereerst de melding die wij hier allen krijgen op het bedrijf:
Wij krijgen deze melding dus bij het afsluiten van Word. Wij maken een gebruik van sjablonen op een netwerkschijf. Hier staat ook de normal.dot. Ik heb bijvoorbeeld al het vinkje uitgezet bij Extra -> Opties -> Tabblad Opslaan -> Vragen of de normal.dot moet worden opgeslagen............
Ook zijn er geen virussen aanwezig op ons netwerk. Ik heb ook gekeken of er macro zijn die dit veroorzaken maar helaas.
Iemand nog tips of idee's?????
Alvast dank.