Dit zijn de zeldzame postingen die wel naar +3 mogen.
Verwijderd
+2 vind ik in eerste instantie ook wel goed, hij is leuk.
Om antwoord te geven op DKasemier:
Ja, deze is echt grappig!
Om antwoord te geven op DKasemier:
Ja, deze is echt grappig!
(ik kan natuurlijk leuk meedoen en em leuk vinden, maar ik snap de lol niet)
Waarschijnlijk heb ik het nieuws de laatste tijd niet al te best gevolgd.
---------------------------------------
Hmm, volgens mij is het kwartje aan 't vallen: bosbranden !
('t is nogal roestig)
Verwijderd
Uhm, ik ging voor de optie dat ze in (oa) Californië nogal spanningsproblemen hadden, ze kunnen de vraag naar stroom niet aan (mede dankzij de privatisering van de energiebedrijven) er zijn situaties geweest dat de spanning op een bepaald moment van de dag er centraal af ging (op de hulpdiensten enzo na dan).
Als je dat afzet tegen de gemaakte opmerking is ie grappig (daar ga je dan met je snelle verbinding via het stopcontact).
+4 Behulpzaam
Als je dat afzet tegen de gemaakte opmerking is ie grappig (daar ga je dan met je snelle verbinding via het stopcontact).
+4 Behulpzaam
Ah, dat kon ik me nog wel herinneren (beetje oud nieuws, vandaar)
Verwijderd
Oud nieuwe (uhm, nieuws zeker?Op donderdag 15 februari 2001 16:29 schreef Jaymz het volgende:
Ah, dat kon ik me nog wel herinneren (beetje oud nieuwe, vandaar)
|:(dus
Jaymz gaat moeilijkere fouten maken. Als dat besmettelijk is, dan houdt ik mezelf aanbevolen.
Leuk ben ik hèOp donderdag 15 februari 2001 16:33 schreef TgF het volgende:
[..]
Oud nieuwe (uhm, nieuws zeker?
|:(dus
Whahaha deze vind ik echt leuk 
Heel wat beter dan de standaard +2 grappig postings (waarbij ik denk: euh:?), dus... wat mij betreft is dit een zeldzame +3 waard hoor.
Heel wat beter dan de standaard +2 grappig postings (waarbij ik denk: euh:?), dus... wat mij betreft is dit een zeldzame +3 waard hoor.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Je bent momenteel meer van de werkverschaffingOp donderdag 15 februari 2001 16:36 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Leuk ben ik hè
Toelichting:
"Hé, een post van Jaymz, even kijken waar de typo zit..." 97% slagingskans
Pagina: 1