I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Een simpele test of je inderdaad met een thousands-seperator vs decimal teken te maken hebt is om een test post met "25.00" te doen, als die punt ipv komma dan wel gehandhaaft blijft in je app weet je zeker dat het ergens een locale probleem is lijkt me?
De locale settings van beide besturingssystemen zijn in ieder geval dezelfde. Dit heb ik al nagezien.
Kan het zijn dat tomcat ofoz ook dergelijke settings heeft? Ik heb er al op gezocht, maar het enige wat ik kan vinden zijn encoding settings.
Kunnen komma's in een URL problemen geven bij bepaalde tomcat settings?
Kan het zijn dat tomcat ofoz ook dergelijke settings heeft? Ik heb er al op gezocht, maar het enige wat ik kan vinden zijn encoding settings.
Kunnen komma's in een URL problemen geven bij bepaalde tomcat settings?
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Anders het netwerkpakketje even bekijken wat er werkelijk wordt gestuurd? Dan weet je in ieder geval waar je het moet zoeken.