Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

AB: Logitech harmony one advanced [of] Nevo SL?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.200 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• tmaniac
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-11 23:28
Hey hallo mensen,

Ik heb een vraagje naar de mening van jullie hier op dit forum.

Al enige tijd maak ik gebruik van een Kameleon one for all 6-in-1. En ik wordt dat ding spuugzat. Hij bezorgt me meer kopzorgen dan gemak.
Tijd voor een nieuwe universele remote (heb er ondertussen dus weer 5 op m'n bureau liggen(!))

Nu zat ik een beetje rond te kijken op het net en zag enkele mooie ABtjes.
m'n top3 op dit moment is:
1. Nevo SL Klikkerdeklik
2. Logitech Harmony One Advanced Klikkerdeklik
3. Philips Pronto TSU9400 Klikkerdeklik

Aangezien de pronto wel heel erg duur is valt deze al een beetje af.
De nevo SL heb ik ondertussen al voor 240 dollar op ebay gevonden en dat is in verhouding vrij cheap.
Maar toen kwam ik de Logitech Harmony One tegen...

Verbaasd dat die er best mooi uit ziet maar ook terughoudend omdat ik me afvraag of ik die wel erg kan customizen.

Ik wil namelijk zelf in staat zijn m'n knoppen in te delen als ik switch van apperatuur. En wel op zo'n manier dat ik de originele AB niet meer nodig heb!

Heeft iemand van jullie tweakers ervaring met 1 van deze ABtjes? of heeft 1 van jullie een advies voor een verwarde tweaker?

Laat je mening weten (of nog veeel belangrijker: je ervaring) en mijn dank is groot ;)

• Big_Tower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08-2024
Kijk anders eens in het volgende Topic:

[AB] Logitech Harmony 525 Advanced Universal Remote
[AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 2]

Deze topics gaan in zijn geheel over de Harmony serie van Logitech.

Zelf heb ik een Harmony en ben daar zeer tevreden over. Het vraagt misschien wel om een andere manier van denken, maar als je het eenmaal door hebt...
Ik wil geen andere AB meer in elk geval.

Verwijderd

Ik heb een vraagje:

Ik wil met de Harmony One mijn vista Media centre aansturen op mijn pc. Ik heb nu een IR reciever gekocht om het uit te proberen. Tot nu toe heb ik nog geen enkele manier gevonden om het te laten werken, iemand ideeen?

De reciever is van König.

Dank je :)