Toon posts:

Beperkingen aan ActiveSync

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste Tweakers,

Onze directeur heeft het volgende probleem:

Ze heeft een PDA, heeft een PC met Outlook 2003, waarmee ze verbinding maakt met de exchange server en ze heeft een aantal secretaresses die afspraken maken rechtstreeks in haar exchange agenda.

Haar pda synchroniseert ze op 1 plek, namelijk met de hierboven genoemde pc. Ze doet dat NIET rechtstreeks met de exchange server maar met de lokale pc.

Ze plant tevens afspraken in haar PDA, die ze later wil synchroniseren met haar Exchange agenda.

Nu gebeurt er van alles wat niet hoort, zo worden afspraken opeens verschoven of verdwijnen gewoon (zowel in haar agenda op exchange als op haar PDA) en tevens worden bepaalde afspraken op zondag (die normaal wel worden gesynchroniseerd) opeens niet meer gesynchroniseerd.

Nu is het een feit dat ze meer dan 20000 agenda items in haar outlook agenda heeft staan. Kan dit een oorzaak zijn?

Alvast dank voor jullie reactie(s)!

Groeten,HWWTJE

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 11:47 ]

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:49

ThunderNet

Flits!

Even om je verhaal duidelijk te krijgen.. Je hebt een exchange server... En je directrice heeft ook nog eens exchange op haar workstation staan :?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:53

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

• Welk OS op de PDA
  • Welk OS op de werkplek
  • Welke Exchange versie
  • Welke versie ActiveSync
Wat staat er evt. in de Active Sync logfiles?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
ThunderNet schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:28:
Even om je verhaal duidelijk te krijgen.. Je hebt een exchange server... En je directrice heeft ook nog eens exchange op haar workstation staan :?
Nee uiteraard maakt de directeur gewoon gebruik van dezelfde exchange server als ieder ander in het bedrijf.

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Question Mark schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:34:
  • Welk OS op de PDA --> Win Mobile 6
  • Welk OS op de werkplek --> Win XP sp2
  • Welke Exchange versie --> 2000
  • Welke versie ActiveSync --> 4.5
Wat staat er evt. in de Active Sync logfiles?
[/quote
• Welk OS op de PDA --> Win Mobile 6
• Welk OS op de werkplek --> Win XP sp2
• Welke Exchange versie --> 2000
• Welke versie ActiveSync --> 4.5]

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 11:44 ]

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:49

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:42:
[...]

Nee uiteraard maakt de directeur gewoon gebruik van dezelfde exchange server als ieder ander in het bedrijf.
:P Dan moet je het even in je topicstart aanpassen.
Daarnaast als je iets aan je bericht wilt toevoegen kun je dat met de edit knop doen :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
ThunderNet schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:44:
[...]

:P Dan moet je het even in je topicstart aanpassen.
Daarnaast als je iets aan je bericht wilt toevoegen kun je dat met de edit knop doen :)
Done ;-)

Verwijderd

Topicstarter
En toen nooit meer een reactie gehad...

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:53

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:08:
Beantwoord eerst de nog openstaande vraag over de AS logfiles eens, voordat je op zo'n manier verder gaat...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:20
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:08:
Ik zie dat je zelf ook moeite hebt om vragen te beantwoorden. Je vorige 2 topics eindigen met een vraag van een andere tweaker maar daar is nooit meer van jouw kant een antwoord op gekomen.

-

Pagina: 1