Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Allen, ik heb een nieuwe Dell inspiron 1720 laptop gekocht maar vind m met wel erg veel grep gesintalleerd. Kan ik m zelf vers installeren met een andere vista DVD? Of moet ik de recovery DVD van Dell gebruiken? Krijg ik dan niet alle grep mee?

iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ControlFreak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-08 12:02
waarom de volgende software niet gebruiken?

meuk: PC Decrapifier 1.8.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ervaring niet, maar waarom zou het niet kunnen? En als je een recovery-DVD hebt, wat let je om het gewoon te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:44
Je kan gewoon een eigen Vista DVD gebruiken, kun je ook mooi je eigen partitie indeling doen en ben je direct van de troep af ja. Als je gewoon van de troep afwilt kun je idd bovenstaande gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:12

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

met de dell recovery gaat het ook prima, omdat je daar alleen het os mee doet en niet al die crap die er bij zit..

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:41

lier

MikroTik nerd

Beetje zonde van de extra licentie die je nodig hebt...

:9

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar kan je nu eigenlijk met een vista retail dvd, vista installeren en dan gebruik maken van uw OEM-key? (+ is de key taalgebonden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Als het goed is, heb je bij je laptop een Vista-CD en een Recovery-CD gekregen. Als je de laatste gebruikt, krijg je ook alle programma's weer die de boel vervuilen. Met je Vista-CD kun je echter een schone installatie maken. Zorg wel dat je de Dell-Recoverypartitie laat staan, kan nog van pas komen.

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OK, thanks 2 all!!!
Ik ga het proberen, ik laat voor de zekerheid de restorepartitie nog even staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:44
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:42:
Maar kan je nu eigenlijk met een vista retail dvd, vista installeren en dan gebruik maken van uw OEM-key? (+ is de key taalgebonden?)
Wel taalgebonden, maar het wil zeker. Je meot wel even bellen met microsoft overigens.

Ik heb het gister zelf met mijn Asus laptop gedaan. Ik weet niet in hoeverre het legaal is, maar mijn Vista Home Premium 32-bit OEM key heeft mijn Vista Home Premium x64 WGA geactiveerd :*)
Pagina: 1