Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Webdesign] Hoe verder design afmaken?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• g4wx3
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10 08:33
Ik heb enige tijd gelede een design ontworpen, dat er redelijk goed uitzag in het begin.

Daarom heb ik dat design verder ontwikkeld, maar ik kom eigenlijk niet meer mee vooruit.
Het was al moeite om de header te combineren met een menu layout, maar nu weet ik echt niet hoe ik het contentvlak moet integreren. Ik vertrouw daarom op jullie professionle advies.

Hebben jullie creativelingen een idee hoe ik hier in content vlak zou in integreren?

Het content vlak heb ik liefst voor alle pagina's hetzelfde, ik denk dat een witte achtergrond daarom het makelijkste is, ik zou de site willen gebruiken voor Foto's/tekst/prijslijst/gastenboek||forum

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/6206/screenhunter1la3.th.jpg

De afbeelding geldt maar als preview, maar de site bestaat echt, de content stretch naar de voledige breedte van het scherm. De menuknoppen komen een beetje naar voren als je erover gaat. ik heb wel de tekst van de menu's een beetje veranderd
De site is nog lang af in huidig stadium (vooral dan het technisch gedeelte). De huidige layout zou ik echter graag behouden. Hoe moeilijk het ook is, of hoe raar het ook uitziet. (kleine aanpassing/verbteringen zijn mogelijk/welkom!)

http://www.softfocus.be/

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
nachtelijk grapje?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Of je account is gehacked, of je hebt een heel flauw gevoel voor "humor" of je wil zien of wij diep in de nacht ook nog alert zijn. Either way: :w

offtopic:
Oh, en 1980 belde: ze willen hun kleuren terug ;)

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 21-01-2008 04:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.