Beste tweakers,
Sinds een aantal dagen ben ik de gelukkige bezitter van een 226BW
Nu heb ik deze als default monitor aangesloten op mijn Acer Aspire 5612, op de VGA aansluiting (de enige optie jammer genoeg). Deze laptop werkt met een Intel Graphics 945GM. Het werkt allemaal vloeiend, op één ding na. Bij donkergrijze/zwarte vlakken heeft het scherm de nijging horizontale "storingsstrepen" te veroorzaken. Ook lijkt het een beetje flikkerend. Dacht in het begin dat het aan de kabel lag, maar na deze helemaal verlegd te hebben van de andere kabels had dit geen succes.
Als ik de laptop van de spanningsbron afhaal wordt het effect wel iets erger, maar niet heel erg.
De vraag, hoe kan ik het beeld weer een beetje rustiger krijgen, zodat ik wel lekker rustig naar een donker scherm kan kijken (Winamp bijv.). Kabel vervangen door een andere VGA, converten naar een DVI kabel (puur qua storing of wat ook, niet voor een digitaal signaal natuurlijk
).
Alvast bedankt!
Frank
Sinds een aantal dagen ben ik de gelukkige bezitter van een 226BW
De vraag, hoe kan ik het beeld weer een beetje rustiger krijgen, zodat ik wel lekker rustig naar een donker scherm kan kijken (Winamp bijv.). Kabel vervangen door een andere VGA, converten naar een DVI kabel (puur qua storing of wat ook, niet voor een digitaal signaal natuurlijk
Alvast bedankt!
Frank