Fout
De RDW moet namelijk melden dat ie hier op kenteken is gezet. In Duitsland lopen er namelijk nog een aantal dekkingen/financiële dingen door voor de auto ( soort belasting/verzekerig )
Doe je dit niet dan word de verkoper van de auto aangeschreven, die heeft jou adres gegevens ivm het koop contract , wat je op moet stellen om aan te geven dat jij eigenaar bent en de auto niet gestolen is, en geeft dat aan hun door. Die partij gaat jou allerlei brieven sturen dat je moet betalen.
( RDW was het bij mij "vergeten" , heb die brief dus 6mnd leden ontvangen op adres van mijn ouders, heb naar aanleiding van die brief ambassade gebeld, nr gekregen in Duitsland, mensen spraken geen Engels/Nederlands en ik gebrekkig Duits dus daarmee was voor mij de zaak afgedaan (als je elkaar niet verstaat dan kun je ook geen zaken doen) En tot op heden niks gehoord
Je moet dan bij de RDW een bewijs opvragen en doorsturen etc. etc.
Regel sloop papieren via RDW ( fahrzeugbrief naar hun sturen dus etc. ) en gooi je sloop papieren dus in iedergeval niet weg maar bewaar ze zodat je ze evt naar Duitsland kunt sturen.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?