Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] 4294967295 ongelezen berichten

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• kunnen
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img30.picoodle.com/img/img30/4/1/20/f_populairm_ca49139.png
2^32-1 dus, waarschijnlijk -1 in een UINT?

Het verdwijnt als ik naar private messages ga, was eerder vandaag ook al. Kwam weer terug na een ongelezen message in een PM-draadje in mijn trash gelezen te hebben.

Het staat hier nu dus nog steeds, en blijft staan zolang ik mijn private messages niet lees/geen bericht ontvang (?)

[ Voor 18% gewijzigd door kunnen op 20-01-2008 23:43 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Dat lijkt idd op counter-corruptie, maar in de DB staat nu gewoon dat je 0 ongelezen berichten hebt.

Wellicht dat een reply op een draadje in de trash de counter niet ophoogt, maar dat het lezen daarvan de counter wel verlaagt, ik zal dat eens onderzoeken :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Hier ook, en dit is wat gebeurde:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BBgZpW83stGZvYfPhoddupY8/full.jpg

Ik kreeg de melding dat ik 2 ongelezen berichten had. Bij klikken erop zag ik 1 bericht eenvoudig terug. Daarna was het echter nogal zoeken naar het tweede, want die zag ik niet in de lijst als ongelezen (vetgedrukt)
Dat bleek uiteindelijk een reactie op een pushmessage te zijn. Na het bekijken daarvan, ben ik naar de FP gegaan, en zag daar nog steeds staan 1 nieuw bericht. Klikte daarop, en zag toen op GoT dat ik een berg berichten had (screenshot)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Floppus: stond die PM ook toevallig in je Trash folder?

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb 2 fixes gedaan: in de eerste plaats heb ik ervoor gezorgd dat de unread counter nooit negatief (wat bij een unsigned int dus een hoog positief getal wordt) kan worden. In de tweede plaats zal het lezen van een bericht in een 'non-notify' folder (zoals de Trash) ook niet de unread counter verlagen net zoals deze ook al niet verhoogd wordt indien er toch een reply op een dergelijke discussie komt.

I hope that solves it all :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.