Nieuwsgroep of BCC?

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• VideoWolf
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11-2024

VideoWolf

mijn viral video

Topicstarter
Mijn vrouw heeft een boekhandel en wil een groep van 300 mensen op de hoogte houden. Als ze BCC verstuurt, krijgt ze echter de melding dat een bepaalde geadresseerde niet kan worden bereikt. Als ze dan diegene eruit haalt, is het de volgende die niet kan worden bereikt etc...

We zijn van Planet naar Telfort verhuisd en bij Planet lukte het wel. Bij Telfort mag je maximaal 25 mensen tegelijk een mailtje versturen dus dat zal het wel zijn. Betekent dan dat je zo'n account zakelijk wel kunt schudden?

Is er een manier om het toch te laten werken? Of moet ze 'gewoon' een nieuwsgroep beginnen? (geen idee hoeveel werk dit zou kosten...)

Nog tips waar je evt zo'n nieuwsgroep het beste kan onderbrengen?

http://youtu.be/gEABifBgwi8

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Nieuwsgroep als in usenet? Lijkt me niet...

Stuur gewoon per 20 (met de juiste software of een paar minuutjes PHP-of ASP-schrijven). Of beter, omdat het toch zakelijk wordt gebruikt, maak afspraken met de ISP.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• robdejongNL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:19

robdejongNL

Bite me

Zijn de nieuwsgroepen niet ooit uitgevonden om op grote schaal berichten uit te wisselen?
Dat je er nu alles weg kan halen is gewoon evolutie :p

I'm a big fan of the Mars Bar Diet. Stick it up your arse and let a rottweiler chase you home

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
In outlook kun je ook aangeven dat mail in batches van bijv. 10 worden verstuurd met een tussen periode.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Robjuh schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:35:
Zijn de nieuwsgroepen niet ooit uitgevonden om op grote schaal berichten uit te wisselen?
Dat je er nu alles weg kan halen is gewoon evolutie :p
offtopic:
Tuurlijk, binaire bestanden er neer zetten is inefficient misbruik van de techniek.
Maar mijn punt was dat je je klanten niet zo gek krijgt om de [s]nieuwsbrief/s] reclame actief op te halen via usenet ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-07 15:37

Nutral

gamer/hardware freak

Met een boekhandel heb je toch wel een site, daarmee kun je met domein gewoon een e-mail adres hebben en daarmee kun je meestal wel meerdere mails tegelijk sturen.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

staat telford toe om een eigen mailserver te draaien ?
zo ja doen

Iperf

• Sieking
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-12-2023

Sieking

Freelance ITer

Nutral schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:56:
Met een boekhandel heb je toch wel een site, daarmee kun je met domein gewoon een e-mail adres hebben en daarmee kun je meestal wel meerdere mails tegelijk sturen.
Het gaat toch om het beleid van de provider die de SMTP-server beheerd, niet de domeinnaam....? 8)7

If you can't take the heat, get burried!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:36

DDX

of koop voor paar tientjes mail programma ?
zoiets bijvoorbeeld :

http://www.jam-software.com/smartserialmail/index.shtml
(geen idee of het werkt, gebruik zelf alleen treesize van zelfde maker)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Pagina: 1