Inlogscherm Windows Server 2003 aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 18:40
Heeft iemand enig idee of het plaatje in het inlogscherm van Windows Server 2003 aangepast kan worden door een eigen plaatje? Ik heb dit wel eens bij servers gezien. (het gaat om het met groen omringde plaatje)

Afbeeldingslocatie: http://www.2coowl4you.nl/login_2003_2.jpg

(Ik kan het zelf nergens vinden, niet met de search en niet met google, alvast bedankt voor jullie hulp! _/-\o_ )

[ Voor 5% gewijzigd door MitchellOnline op 20-01-2008 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

...en daarna goed opletten omdat die dialog in msgina.dll zit - een Service Pack of hotfix kan die file vervangen en dan kun je weer overnieuw beginnen.
Alternatief is dat je zelf je eigen msgina.dll replacement in elkaar programmeert (in C dus), hoe dat moet kun je op msdn.microsoft.com vinden ergens.
Not for the faint-hearted echter.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 18:40
ik heb het zojuist geprobeerd, en in Windows XP werkt het! maar in Windows Server 2003 Standard edition R2 werkt het niet.

Het inlogplaatje bevind zich ook niet in msgina.dll, waarschijnlijk moet deze ergens anders staan. Heeft iemand misschien een idee waar deze zou kunnen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je die howto gevolgd die de 1e hit op Google geeft (WindowsItPro.com?) - if so, kijk eens naar een andere index van bitmaps, waarschijnlijk gebruikt Windows Server een ander plaatje index namelijk :)