Fasttrack 66 snelheid.

Pagina: 1
Acties:

• Ilan Shemes
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-01-2025
Ik heb net Windows 2000 geinstalleerd op mijn nieuwe Duron. Om te testen heb ik Sisoft Sandra gedownload en ben ik aan het benchmarken geslagen. Alles zag er prima uit tot ik bij 'Drives benchmark' kwam. Mijn Promise Fasttrack66 met twee Quantun LMA drives geeft een score van 8024. Terwijl standaard UDMA33 een score heeft van 8000 en UDMA66 een score van 13000.

Ik weet wel dat benchmarks niet altijd alles correct weergeven, maar ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat er iets niet goed is. Heeft iemand hier een verklaring voor?

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Sandra is een boutproggie :). Probeer eens een echte drives benchmark zoals Adaptec Threadmark.

Verwijderd

Je moet diskcache uitschakelen bij de opties . Dan zou je met een LM+ 7200 rpm schijf ergens tussen de 16.000 en 19.000 moeten halen .

• Ilan Shemes
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-01-2025
Probeer eens een echte drives benchmark zoals Adaptec Threadmark.
Threadmark laat geen drives zien om te testen :)
Je moet diskcache uitschakelen bij de opties . Dan zou je met een LM+ 7200 rpm schijf ergens tussen de 16.000 en 19.000 moeten halen.
Als ik dit doe haal ik nog maar 7700 punten.

Iemand anders nog een idee? Iemand met zo'n fasttrack controler mischien?

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 08:37
Heb ik, een Ultra100 en eem Quantum Fireball LM 15Gb. Kreeg ook teleurstellende resultaten met Sandra. Schakelde de cache-optie uit, toen was ie al hoger. Een ECHT drive benchmark prog heb ik nog niet geprobeerd. Maar maak je maar geen zorgen..
Oh, extacte cijfers van Sandra weet ik zo niet 123.