Toon posts:

TV home op media center

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een computer wat draait op Vista. Deze computer is een media center.
Analoog beeld werkt goed, maar ik wou graag digitaal beeld omdat het beeld dan duidelijker is.

Ik heb een digitale ontvanger van tvhome gehaald (samsung ontvanger)
De analoge kabel heb ik in de ontvanger geplugd en vanuit de ontvanger loopt een scart -> svideo kabel.
Ik heb een computer wat draait op Vista. Deze computer is een media center.
Analoog beeld werkt goed, maar ik wou graag digitaal beeld omdat het beeld dan duidelijker is.

De analoge kabel heb ik Ik heb een computer wat draait op Vista. Deze computer is een media center.

De analoge kabel heb ik in de ontvanger geplugd en vanuit de ontvanger loopt een scart -> svideo kabel.

Het signaal van de s-video komt in de videokaart naar binnen.
Op de pc krijg ik geen beeld. Ik heb van alles geprobeerd met de instellingen, maar kan het probleem niet oplossen.

Heeft iemand een idee?
Alvast bedanktin de ontvanger geplugd en vanuit de ontvanger loopt een scart -> svideo kabel.

Op de pc krijg ik geen beeld. Ik heb van alles geprobeerd met de instellingen, maar kan het probleem niet oplossen.

Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt

Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:55
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 18:43:
Samsung digitale decoders gaan in ieder geval niet werken in combinatie met een S-Video aansluiting, helaas.. :(
Alleen een SCART naar composiet verbinding zal functioneren.
Hoewel je in dit geval toch wel beeld zou moeten hebben al is het dan in zwart/wit.
Hier meer over hetzelfde onderwerp:
vraag m.b.t. TV-kaart en digitale TV

Verder kan je in (Vista) Windows Media Center de analoge tuner en een externe bron zoals je digitale decoder ook niet tegelijk gebruiken!

[ Voor 26% gewijzigd door The_Doman op 20-01-2008 20:58 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:51

voodooless

Sound is no voodoo!

Op deze manier slaat het topic nergens op. Maakt aub een normale topic start, i.p.v deze copy/past onzin!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.