Toon posts:

Vista/xp drivers.

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb op mijn primaire hd xp pro(32x). Op mijn secundaire Vista ultimate(64x). (sinds gisteren)
Nu, het installeren en kiezen op welk station en dergelijke vista moest komen, was geen probleem.
Het probleem kwam er na het opstarten, of moet ik zeggen, tijdens het opstarten na installatie.
Vista startte op, maar ik kreeg na het mogen bekijken van het groene laadbalkje, een blauw scherm. (een second ofzo). Te weinig dus om de foutcode te kunnen lezen.
Nu was ik aan het denken, dat liegt aan drivers die ontbreken.
De diagnostische tool op de dvd vertelde mij dat er een mediaapparaat was aangesloten dat moest verwijderd worden. Niet dus, zelfs na het ontkoppelen van alle randapparatuur, buiten het keyboard en muis, bleef de fout zich voordoen.
Bij mijn mobo is er een dvd meegeleverd met drivers voor vista.
Nu is mijn vraag, als ik de drivers installeer, kan xp dan 'gewoon' blijven draaien??
En zou hiermee het probleem opgelost raken??

Weet hier iemand raad mee??

Groetjes!!!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hoi :)

Met dergelijke summiere informatie (wat voor hardware gebruik je dan) kunnen we hier niet zoveel mee.
Let even op de volgende punten:
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft, maar ook je OS tussen vierkante haakjes bevat. Voor meer eisen zie de Windows Operating Systems Policy hier ook over.
  • Omschrijf je probleem helder en duidelijk en geef zo veel mogelijk relevante informatie (ook in safe modus, is het veel geheugen in gebruik, sinds wanneer?)
  • Geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen, en wat je bijvoorbeeld al opgezocht hebt hierover op Google of de GoT search
Probeer het dus even opnieuw en houdt rekening met het bovenstaande, dan hoeven wij geen glazen bollen, tarotkaarten, kippebloed en andere aanverwante artikelen in huis te halen om je vraag van een antwoord te voorzien ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.